Ga naar inhoud


[ET9000] Problemen met SR 30000 zenders.


Sambir

Aanbevolen berichten

Ik heb deze decoder nu ongeveer 5 dagen in bezit, maar ik sta alweer op het punt om hem terug te brengen...Ik heb namelijk grote problemen met zenders met Symbol Rate 30000. Sommige openen wel maar de meeste niet. Ik heb de tuners al omgegooid maar dat mocht ook niet baten. Het gaat om de zenders op eutelsat w3a 7e.

 

Ik had gisteren avond nog even op internet gezocht en het blijkt een bekend probleem te zijn bij de et9000. Nu weet ik niet of dit opgelost kan worden met een driver update of een work around.

 

Dus mijn vraag is of hier een oplossing voor (aan het komen) is, want ik kan namelijk de decoder binnen 7 dagen terug brengen...

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb ook een et9000 en heb geen probleem met beide tuners op eutelsat w3a 7e. welke kanalen doen het niet op 7e?

 

heb je de laatste openpli al?

 

eerst bootloader updaten

http://et-view.com/download/bootloader/et9000_bootloader.zip

 

dan laatste openpli installeren

http://www.pli-images.org/modules/file_downloads/file_downloads.php?fd_id=1&dir=/et9000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laatste update erop gedaan.

 

ATV + ATV HD, Show tv HD, FOX, en nog een aantal. Ik krijg bij sommige de melding "service not found" Removed from PAT. En bij andere is het beeld gewoon zwart. Het heeft niets met de kaart te maken aangezien de kanalen met dm800 gewoon werkt.

 

Eerlijk gezegd weet ik niet zeker of het aan SR 30000 ligt want volgens de andere forums komt het alleen maar bij tuner B voor. Ik had de box gereset en de laatste pli erop gedaan, om te kijken of dit het probleem zou oplossen, maar het heeft niet geholpen.

 

Als ik de transponder opnieuw wil zoeken wil de tuner bij de tp van ATV niet eens zoeken. Bij de tp van show hd blijft hij het dvb s1 signaal zoeken ook al kies ik s2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Sambir
Ik had gisteren avond nog even op internet gezocht en het blijkt een bekend probleem te zijn bij de et9000. Nu weet ik niet of dit opgelost kan worden met een driver update of een work around.


Oh, waar staat dat dan?
Dit probleem is mij niet bekend.

*** EDIT: Oh, ik zie het al. Eerst de receiver openbaar de schuld geven en nu door de knieën gaan wink

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er blijkt dus wel degelijk iets flink met (bepaalde/de) hardware mis te zijn!

 

Citaat van het officiële ET-Support forum:

 

Citaat:

07-03-2011 11:50 AM #8

pate66 Junior Member

Join Date Jun 2011

Posts 7

 

maybe,but miraclebox 9 recivers works Thor 5/6 at 0.8°W 11785 H tp 4 DVB-S2 8PSK SR 30000 FEC 3/4,12015 H tp 16 DVB-S2 8PSK SR 30000 FEC 3/4 xtrend not.i have seen many others forum same problems even here xtrend/et-9000 reciver sr 30000 not working turner 2.is this enigma 2 faults?miraclebox9 have not enigma 2 recivers.It has been reported before here 11785H, 8PSK, 30000, 3/4,11843V, 8PSK, 30000, 3/4,12015H, 8PSK, 30000, 3/4 not working turner b Thor 5/6 at 0.8°W.

 

Last edited by pate66; 07-03-2011 at 01:22 PM.

 

 

 

07-03-2011 05:01 PM #9

malakudi Junior Member

Join Date Apr 2011

Posts 29

 

problem for tuner B on thor is confirmed and under investigation from the driver developers. Please be patient, it might be fixed soon.

 

 

 

07-05-2011 08:02 PM #10

ET-Support Administrator

Join Date Apr 2011

Posts 70

 

It seems no driver issue.

Other part of hardware must be upgrade and we don't have any info from that so to fix this problem we have no idea howlong it will take.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, ik heb dit probleem al in Januari gepost zien worden op het CT forum. Dus het is al vrij kort na de release van de box geconstateerd.

 

Probleem doet zich alleen voor op tuner B, maar niet bij iedereen, bij mij openen de genoemde zenders probleemloos ook op tuner B.

 

Hardware verschillen tussen batches?

 

Hoe dan ook, ik hoop dat het wordt opgelost voor de getroffenen.

 

Gr

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...