Ga naar inhoud


[Amiko Aliën] Amiko oscam inloggen DB cccam 221 lukt niet


joop001

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Sinds kort eigenaar van een Amiko Aliën.

Eerste indruk is ok. Nette kleine ontvanger, mooi beeld en goed geluid, zapt netjes. SW update gedaan via Spark.

 

Echter nu wil ik hem laten inloggen op m'n DB7020 cccam 2.2.1. Via DCC netjes C-line aangemaakt in DB. Vervolgens met DCC Amiko benaderd en in de oscam server de verschillende gegevens ingevuld.

 

Maar helaas geen beeld. Ik zie in de DB ook niet dat de amiko inlogt. Dus ergens gaat er iets fout.

 

Kan iemand mij een antwoord geven hoe het wel zou moeten lukken. Ik wil de Amiko wel eerst in Spark houden met Oscam.

 

Alvast bedankt voor een antwoord.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Spran062,

 

Bedankt voor het meedenken. Maar dat was het probleem niet. Ik heb het opgelost met hulp van Deliver. Op de eerste plaats had ik het eea niet goed ingevuld en na een fabrieksreset en alles opnieuw invullen deed het dus wel wat het moet doen. Techniek? Heerlijk toch het houdt je bezig en daarom is deze hobby zo leuk.

 

Maar conclusie tot zover opgaand. Leuke ontvanger met een hoop mogelijkheden, net beeld/geluid naar mijn mening. Deze heeft me een weekend bezig gehouden (eigen onkunde).

 

Volgend project een nette kanalenlist maken. Eens zien hoe dat lukt. Dus tips zijn van harte welkom.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...