Gast Henri Aalten Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Als ik op de link klik, http://www.youronlinechoices.eu/nl om in het volg mij niet meer gevolgd te komen worden, krijg ik deze melding, zie hieronder. Forbidden You don't have permission to access /nl on this server. Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Het is ee beetje druk op die server denk ik: Resource Limit Is Reached
Gast Henri Aalten Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Dan wil mij provider het zeker niet hebben? Werkt hier nog niet.
pearlpeter Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Als je even op Nu.nl kijkt, weet je waarom het niet werkt.
Sjattuh Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Ik ga wel heel hard lachen als straks Anonymous deze database "hackt" en aan allerlei berijven lekt... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Henri Aalten Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Nu deze site is ook nu nog altijd niet te benaderen
Gast Henri Aalten Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 werkt hier nog steeds niet. Krijg de melding zie hieronder. 404 Not Found The server can not find the requested page: www.youronlinechoices.eu/nl (port 80) Please forward this error screen to www.youronlinechoices.eu's WebMaster.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen