Ga naar inhoud


[DM500S] projectje cc cam handmatig instaleren


Vriendje Stokvis

Aanbevolen berichten


Even een vraagje nog als je via het programma dreamup een pli image er op wilt zetten dus dreamup zonder netwerkonder5steuning gewoon via de compoort moet je dan ook eerst flash erase doen als er een image op staat in dit geval nu gemini of kun je gewoon meteen nieuwe image flashen?

Wil er graag open pli inzetten maar moet ik dan ook nog rekening houden met een oudere versie enigma 1 natuurlijk of kan ik er ook 1 van bijvoorbeeld vandaag nemen

 

Vriendje Stokvis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja pli, alsof dat zo geweldig zou moeten zijn

Geef mensen toch de vrije keuze!

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bats
Had zelf altijd Gemini en nu 2 jaar open-pli.
Met een oud bakkie en weinig geheugen toch graag de nieuwste software liefst zonder grootmoeders blauwgrijze skins.


Als ik mijn mening mag geven dan zou ik voor gemini gaan,aangezien deze veel beter werkt dan open pli ik heb jaren een DM7000 gehad, maar met OpenPli hoe mooi en doordacht deze image ook is had ik altijd problemen op wat voor manier ook.En dat had ik met Gemini nooit al had ik var natuurlijk op USBstick staan.Maar nu ik een DM8000HD heb draai ik liever OpenPli v2.1.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de 7000 is raar geval en de eigenwijze PLI met niet helemaal compatibel USB-stick of HDD was een ramp. Open-pli niet meer.

Maar het gaat hier over de 500 en met de maxVAR erin kun je nog wat skins proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

 

 

Origineel bericht van: Bats

Had zelf altijd Gemini en nu 2 jaar open-pli.

Met een oud bakkie en weinig geheugen toch graag de nieuwste software liefst zonder grootmoeders blauwgrijze skins.

 

Als ik mijn mening mag geven dan zou ik voor gemini gaan,aangezien deze veel beter werkt dan open pli ik heb jaren een DM7000 gehad, maar met OpenPli hoe mooi en doordacht deze image ook is had ik altijd problemen op wat voor manier ook.En dat had ik met Gemini nooit al had ik var natuurlijk op USBstick staan.Maar nu ik een DM8000HD heb draai ik liever OpenPli v2.1.

 

hoi zou je mij kunnen vertellen hoe ik de openpli image voor de oude dm 500s erop zou kunnen zetten en daarna de cccam 2.2.1 en een settingslijts 19 en 23 oost een soort stappenplan

zou mooi zijn alvast bedankt groetjes wil

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi zou je mij kunnen vertellen hoe ik de openpli image voor de oude dm 500s erop zou kunnen zetten en daarna de cccam 2.2.1 en een settingslijts 19 en 23 oost een soort stappenplan

zou mooi zijn alvast bedankt groetjes wil

 

Via de download site van pli kun je de image downloaden en via Flashwizzard 6.3 kun je deze zo in je box zetten. De Cccam die jij dan wil gebruiken zal vermoedelijk niet in de pluginlijst staan maar een versie lager wel.maar dat vind je dan vanzelf als je de image erop hebt staan.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...