Ga naar inhoud


[LG LED] Ingebouwde satellietontvanger in; 42LV375S


Aanbevolen berichten

Er is zo weinig info te vinden over tv's die een ingebouwde satellietontvanger hebben.

Heeft iemand ervaring met de nieuwe serie van LG, dus modellen die eindigen op een "S" ???

-Werken ze bijvoorbeeld met een Duo LNB of Multytenne?

-Kunnen ze de HD of SD "fastscan" lijst van CDS inladen?

-Werken ze met een Aston 1.07 of mediaguard cam?

-Hoe is de zapsnelheid?

-Kan dit toestel opnemen op een losse harde schijf?

 

Ik ben van plan zo'n toestel aan te schaffen.

Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi,

 

Ik heb de 42lv375s sinds een aantal weken. Heb deze gekocht bij de ########### in duitsland voor 555€ in de aanbieding.

Ik heb er toen ook een duo LNB (19.2 en 23.5) aangehangen en een mediaguard CAM module erin gezet.

Alle zenders zijn prima te ontvangen, ook internet@tv werkt goed. Mooie tv en erg tevreden over.

Nadeel is dat je alle zenders zelf in de juiste volgorde moet zetten, kost je even een avondje. Daarnaast is de mediaguard module redelijk traag bij het zappen, ik heb ook even een aston cam van een collega geleend, en deze werkt iets sneller bij het zappen.

Oja, en opnemen gaat niet.

RTL gemist werkt wel mooi.

Verder zijn de mediaplayer mogelijkheden uitgebreid bij de Lg tv's. DVD bestanden van een externe HD afspelen gaat matig omdat het formaat niet beeldvullend is en de ondertitels niet weergegeven worden. Bij Divx gaat dit prima zolang je de ondertitels dezelfde naam geeft als het filmbestand.

Als je meer vragen hebt mail me dan even op mboonmanAThotmail.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Aegir,

Ben erg blij met deze info.

Misschien dat er nog wel een update voor komt, zodat ie wel kan opnemen.

Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las dat deze tv "time machine ready" is, hier is niet veel over te vinden ook niet in de gebruiksaanwijzing.

Wat googelen levert dit op:

 

Citaat:
TIME MACHINE(PAUSE & REPLAY OF LIVE TV)

This function allows the unit to automatically record live TV and make it available for viewing at any time. With the Time Machine turned on, you may pause and rewind normal TV viewing at any time without missing any of the live broadcast. (Time Machine and Recording functions may not work if the signal strength is weak.) This function is only operated after initializating USB Device.

1 Connect the USB device to the USB IN jacks on the side(or back) of TV.

2 To use the USB device (over 40 GB) for USB Time Machine, execute USB Device Initialisation.

• It initializes the HDD connected to the USB as disk mode for Time Machine.

• It is activated only when the USB HDD available for Time Machine is connected.

• When USB Device Initialisation is executed, all the data stored in the UASV IBN 2device is deleted.

• While performing USB Device Initialisation, do not remove the USB device. It may cause error on the TV and the storage device.

 

Het komt erop neer dat je een USB device (HDD oid) via de tv laat initialiseren en formateren(dit las ik weer ergens anders)

en dat hij dan geschikt is om opnames te maken.

Geen timer opnames maar een "live" opname.

 

Klopt dit verhaal?

Vindt het namelijk zo'n gemiste kans dat je geen opnames kan maken,

moet je daarvoor weer een kastje erbij zetten terwijl de tv de meeste tuners aan boord heeft.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...