Ga naar inhoud


[RE-8000HD] Van *.mov naar *.ts bestand


Luud

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Weet iemand hoe ik filmpjes van mijn dochter met een mov extensie kan omzetten naar een bestand die ik af kan spelen op mijn Rebox.

 

Ik denk dat ik een conversie programmaatje nodig heb die van mov >> ts kan converteren. Weet iemand een naam van zo'n programma en waar te vinden.

 

Luud

Rebox 8000HD PVR L1.54 FW 1.09.90 ,WD MyBookLive + WD Elements 750GB usb device,

Aston Wamba311

Triax TDS 88 2LNB's 19,2E+28,2E+31,5E

Link naar reactie
Delen op andere sites


En daarna is dan de kans zeer groot dat het resulterende .TS-bestand op een Fortis/Rebox nog steeds niet is af te spelen, omdat die ontvangers een aantal speciale header-packets aan het begin vereisen, die er standaard niet inzitten.

 

Wil je dat repareren, dan moet je dat met het programmaatje ForTS doen, dat er overigens ook als plugin FixIT is. En ook dat lukt alleen maar als de info in de header-packets uit de geconverteerde .TS gehaald kan worden.

 

Groeten,

 

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het programma Any Video Converter gedownload en geinstalleerd en het werkt uit de kunst.

Ik converteer hiermee mov files naar mpeg2 files zet het op de usb-stick stop hem in de Rebox en genieten maar.

Luud

Rebox 8000HD PVR L1.54 FW 1.09.90 ,WD MyBookLive + WD Elements 750GB usb device,

Aston Wamba311

Triax TDS 88 2LNB's 19,2E+28,2E+31,5E

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ja, ik doe hetzelfde, maar met de Video Converter van AVS4You.

Van .mov naar .avi (mpeg4 dicx/xvid compatible)

Kost wel geld na de trial period.

Maar die Any Video Converter ook dacht ik.

 

Toch lijkt het mij makkelijker om de files op een laptop te zetten en op de TV af te spelen met een hdmi kabeltje.

 

Greetz

RE-8000HD PVR; L1.54; OCTAGON V11170; Samsung UE40D8000LEDTV FW1029; WD 640GB USB HDD; BISAT G3C; 3 x ALPS Twin ; 2 x DISAqC 1.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Any Video Converter is freeware in is onbeperkt te gebruiken. Als je de geregistreerde versie gebruikt heb je meer mogelijkheden.Bijvoorbeeld dat je files kunt mergen.

Het verplaatsen van een usb-stick van de pc naar de satellietontvanger vind ik makkelijker dan het sjouwen met de

PC en het aansluiten van de hdmi kabel.

 

Luud

Rebox 8000HD PVR L1.54 FW 1.09.90 ,WD MyBookLive + WD Elements 750GB usb device,

Aston Wamba311

Triax TDS 88 2LNB's 19,2E+28,2E+31,5E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...