Ga naar inhoud


Internet en bellen abbo Canal digital


jubke

Aanbevolen berichten

Vandaag mail gehad van Canal digital, bied abbo internet en bellen aan met nummerbehoud,maar je moet zelf je oude abbo opzeggen.

Dat ga ik niet doen want dat gaat geheid fout.

Vreemd verhaal van Canal Digital,KPN gebeld(mijn huidige provider)die zegt dat overstap met nummerbehoud door Canal digital opgezegd dient te worden(wettelijk geregeld) weet iemand hier iets meer van?

als ik mijn abbo opzeg ben ik ook meteen mijn nummer kwijt aldus iemand van de helpdesk van KPN

ik krijg het idee dat ik iemand aan de lijn had die niet goed op de hoogte is.

Het is trouwens wel een mooi aanbod € 25 pm en gratis HD ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is niet CD die je telefonie en internetdiensten gaat leveren maar hun partner ONLINE (T-mobile). Er zijn afspraken, opgelegt door de OPTA, dat je van de ene provider met behoud van je nummer kan overstappen.

Dit is de normaalste zaak voor Telecom/Internet bedrijven.

Maak je dus geen zorgen.

Tevens je huidige telefoonnummer mocht je die willen inleveren mag voor een zeer lange tijd niet uitgegeven worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen al die extra aansluitkosten die ze berekenen voor hun "nieuwe" klanten ! eek

Bij de concurenten zie je geen berekening van extra aansluitkosten en extra kosten van een smartkaart. Komt alleen voor het TV basis pakket al 200 euroknallers bij. cry

Zelfs bij top alles in een pakket betaal je nog € 79,00 aansluitkosten!! Nee prima aktie zal zeker storm lopen. :D

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satcat
De kabel krijg je ook niet gratis bij je aangelegd.
Daar betaal je ook voor of hebben ze je allang voor laten betalen voor dat je een pakket afnam.


Gaat het niet om dat weet ik ook wel maar als ze willen concurreren en deze prijzen er neer leggen denk ik zelf dat ze zich al direct uit de markt prijzen. Het zou juist een voordeel zijn als ze dit soort kosten bij de groter abbo's niet berekenen om zo meer klanten binnen te halen, maar dat is denk voor CD niet commercieel genoeg. blush

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satcat
Als je het er niet mee eens bent, kun je ook een fatsoenlijk antwoord geven!


Leg mij eens uit wat er onfatsoenlijk is aan mijn antwoordt.
Jij gaat de kosten voor de infrastructuur er bij betrekken maar daar gaat het hier helemaal niet om.
Klanten kijken naar het aanbod en of dat nu te duur is omdat CanalDigitaal te hoge kosten heeft of rekent maakt de klant niets uit.
CanalDigitaal prijst zich uit de markt, kijk maar eens op een vergelijking site..

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Leg mij eens uit wat er onfatsoenlijk is aan mijn antwoordt.
Dat weet je best.
Een raar antwoord geven om een ander in de zeik te zetten.
Anders vergelijk je je antwoord maar eens met @hugogertie.

Origineel bericht van: Johan45
Jij gaat de kosten voor de infrastructuur er bij betrekken maar daar gaat het hier helemaal niet om.

Natuurlijk gaat het daar wel om.
Dat eenmalige bedrag wat je bij CDS betaald is om de satelliet schotel te installeren ed.
Bij enkele kabelproviders betaal je ook €150,- om (fysiek) aangesloten te worden en dan moet je nog niet te ver van de straat af zitten, anders wordt het flink duurder.

De vergelijkings-sites gaan er voor het gemak van uit dat iedereen al een kabel aansluiting heeft.
Heb je nog helemaal niets dan kom je toch bedrogen uit.
Of heb je al een schotel hangen wordt het verhaal weer anders.

Ieder heeft zijn eigen uitgangssituatie en zijn eigen wensen.
Daarom is het zoals gewoonlijk appels met peren vergelijken.
En hoe betrouwbaar zijn vergelijkings-sites als ze zelf geld verdienen met abonnementen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...