Ga naar inhoud


hoe kan je de apple tv2 met ios 4.3(2557) jailbreaken ?


peterksr

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik ben nu de hele avond bezig om mijn apple tv2 te jailbreaken.

de ios versie is 4.3(2557)maar tot op heden zonder succes.

wie o wie zou mij kunnen helpen ik heb over al op internet gekekn maar tot op heden zonder resultaat helaas.

ik heb snowbreeze 2.7.3 Seas0npass en redsn0w 0.9.8b.3

 

gr peter

  • Like 1

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

hallo,

 

ik ben nu de hele avond bezig om mijn apple tv2 te jailbreaken.

de ios versie is 4.3(2557)maar tot op heden zonder succes.

wie o wie zou mij kunnen helpen ik heb over al op internet gekekn maar tot op heden zonder resultaat helaas.

ik heb snowbreeze 2.7.3 Seas0npass en redsn0w 0.9.8b.3

 

gr peter

 

dit vond ik voor je kijk er eens naar met een uitleg er bij .

of was je daar al geweest.

 

http://blog.bartnaus.nl/2011/07/03/xbmc-op-een-apple-tv-2/

 

laat ff weten of het gelukt is

 

succes

  • Like 1

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

 

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Ik heb vanavond mijn ATV2 met 4.3 8F455 succesvol gejailbroken. Hierna heb ik er Firecore aTV Flash Black op geplaatst en alles werkt naar behoren.

Enkel Seasonpass 0.7.9 gebruikt i.s.m. iTunes. Moest het wel 2 keer doen, omdat de eerste keer werd aangegeven dat mijn ATV2 niet geschikt was (not eligable) voor deze versie.

Vreemd genoeg ging het de tweede keer wel allemaal zoals beschreven.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar hang je vast ? Ik heb lang zitten zoeken waarom ik hem niet zichtbaar kreeg in iTunes. Pas toen ik de aTV in DFU modus had gezet en alleen via de USB kabel had aangesloten (dus ZONDER stroomkabel) kwam hij zichtbaar onder apparaten en kon ik hem via iTunes flashen (shift/opt + Herstel).

Om juist te kunnen zien welke versie er nu in je aTV staat kun je makkelijk met TinyUmbrella kijken en dan tegelijk je gegevens opslaan.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt dat je versie 4.4.3 (9A4051) hebt. Dat is in iOS versie 4.3.3 en deze kun je momenteel alleen tethered jailbraken. Dus dan moet je nadat je de SP versie geflashed hebt, ook nog de Tether-functie van Seasonpass gebruiken. Ik heb dat dus niet hoeven doen, en heb dus ook geen ervaring met deze methode.

 

Zoals ik het lees zou het inderdaad wel moeten kunnen met jouw versie. De 3149 foutmelding in iTunes komt niet vaak voor, heb je 3194 dan moet je proberen je 'hosts' file aan te passen zodat de firmware niet meer gecheckt wordt bij Apple.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt dat je versie 4.4.3 (9A4051) hebt. Dat is in iOS versie 4.3.3 en deze kun je momenteel alleen tethered jailbraken. Dus dan moet je nadat je de SP versie geflashed hebt, ook nog de Tether-functie van Seasonpass gebruiken. Ik heb dat dus niet hoeven doen, en heb dus ook geen ervaring met deze methode.

 

Zoals ik het lees zou het inderdaad wel moeten kunnen met jouw versie. De 3149 foutmelding in iTunes komt niet vaak voor, heb je 3194 dan moet je proberen je 'hosts' file aan te passen zodat de firmware niet meer gecheckt wordt bij Apple.

 

M_Z

Waar vind ik die hosts file ? Bvd erwin
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Inmiddels is versie 4.4.4 ook gewoon untethered te jailbreaken. Gisteren voor iemand gedaan, Kostte een minuut of 20 en het werkte. Daarna even met putty aan de gang om XBMC erop te zetten..

IMG_0350k.jpg

IMG_0351k.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...