Ga naar inhoud


Cables.xml Ziggo 03112011


Consolez

Aanbevolen berichten

Bij deze de cables.xml voor Ziggo (volledig) op 1-11-2011, na het toevoegen van comedy central extra, en het alleen maar doorgeven van regionale zenders uit eigen provincie en aangrenzende provincies.

 

Tevens voor de liefhebbers mijn zenderindeling voor Enigma2, Limburg/Brabant 1111 na de laatste update van 1.11.2011.

cables.xml

03112011 1111 Brabant Limburg DM800.zip

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Heeft iemand toevallig ook de zenderlijst van ziggo twente (regio 9001)?

Ik heb ze handmatig ingeladen maar op een of ander manier lukt het inladen van frequentie 682 (7) niet. Hij vindt 0 zenders.

Tevens in welk map moet een cable lijstje geplaatst worden?

 

Dat is afhankelijk van je box. Enigma 1: var/etc, Enigma 2: etc/tuxbox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, maar wie kan mij helpen aan een compleet ziggo lijstje van regio twente?. En waarom vindt de azbox premier op sommige frequentie geen zenders?

Heb RTi 1.3 draaiend. wat mij opvalt is dat ie langzamer zat dan RTi 1.2

Terwijl op de fom vermeld wordt dat ie snel zapt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, maar wie kan mij helpen aan een compleet ziggo lijstje van regio twente?. En waarom vindt de azbox premier op sommige frequentie geen zenders?

Heb RTi 1.3 draaiend. wat mij opvalt is dat ie langzamer zat dan RTi 1.2

Terwijl op de fom vermeld wordt dat ie snel zapt

 

Welke lijstje ? Aub wat specifieker aangeven wat je zoek.. Ik werk niet met een azbox maar alleen met een dreambox (enigma2). Ik denk dat die vraag in een ander forum thuis hoort..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand toevallig ook de zenderlijst van ziggo twente (regio 9001)?

Ik heb ze handmatig ingeladen maar op een of ander manier lukt het inladen van frequentie 682 (7) niet. Hij vindt 0 zenders.

Tevens in welk map moet een cable lijstje geplaatst worden?

Dat is afhankelijk van je box. Enigma 1: var/etc, Enigma 2: etc/tuxbox

 

Deze zou ik ook graag willen hebben, ik werk nog met enigma1 en zoek de settingslijst voor een dreambox600 (dvb-c)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het delen ;) ..

 

Ik mis ID5555 (haaglanden) en ID8888 (in ieder geval hoofddorp). Laat dat nou net degene zijn die ik nodig heb..

Klopt dat? Of kijk ik er overheen?

 

Keep up the good work :D

 

ID5555 en ID8888 zie ik er niet bij staan op : http://www.digitalekabeltelevisie.nl/techniek/tvhome.shtml

Vandaar dat hij er niet bij staat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

 

ben op zoek naar een kabel lijst met bouqetten voor regio twente (9001) voor de dm800 heb ik zelf een mooie lijst maar het lukt me niet om er 1 te maken voor een dm500

steeds als ik mijn bouqetten klaar heb in de dm500 en ik read hem zeg maar met dreamedit krijg ik totaal andere bouqetten in het beeld duits welteverstaan mijn image is pli-jade

 

wie oh wie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...