Ga naar inhoud


[TF7700HDPVR] Nieuwe (beta)firmware bij topfield-europe.


jedeje

Aanbevolen berichten


@ Light, autodecodeing heeft niets met het vinden van hd zenders te maken. Op je 7710 moet je via fastscan canal digitaal je zenderlijst kunnen binnenhalen en ook de hd zenders.

 

ik zie het al had een bericht daar boven moeten hebben.

Alleen fastscan werkt niet bij mij, heeft iets met de freq te maken.

De Hd komen niet naar voren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

ik zie het al had een bericht daar boven moeten hebben.

Alleen fastscan werkt niet bij mij, heeft iets met de freq te maken.

De Hd komen niet naar voren.

 

@ligth011: wacht je nog op een stap voor stap beschrijving? Of was 'een bericht daar boven' voldoende?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

idd stap voor stap, vooral de freq daar heb ik geen kaas van gegeten

Ik ook niet zoveel. Ik pruts meestal maar wat.

 

De stappen:

Ik kijk eerst bij nl.kingofsat.net. In de linkerkantlijn staat bij packages 'Canal Digitaal - DMC'. In die lijst zoek ik de zender op die ik mis. Die zender staat samen met de andere zenders gegroepeerd. In de titel van zo'n groepje staan frequentie en andere eigenschappen zoals V of H.

Dan ga ik eerst kijken hoeveel zenders ik op dat moment heb.

Dan naar zenders zoeken scherm.

Eerst de juiste satelliet selecteren. De modus op handmatig. Dan de frequentie gewoon typen (met de cijfertoetsen). Dus niet met OK in de lijst zoeken, want daar hoeft ie niet per se bij te staan. Het volgende (22000 of 27500) kan alleen maar getypt worden. Modulation: DVB-S, dan heb je geen FEC en Pilot. Bij andere waarden heb je die wel. Gebruik in eerste instantie de waarden zoals bij kingofsat gevonden. Anders net zolang proberen tot bovenin het scherm ook een groen streepje te zien is. Pas dan hoeft zoeken zin.

Netwerk zoeken uit, want dan wordt alleen deze frequentie nagelopen en dat wil ik.

Naar eigen keuze FTA en CAS invullen en het zoeken starten. Je krijgt melding over het aantal gevonden zenders.

Daarna bij organiseer svc/fav kijken welke zenders er bij zijn gekomen en de overbodige er weer uit. Als zenders al in het lijstje stonden zijn ze niet opnieuw onderaan toegevoegd. En als laatste tuner 1 en 2 weer gelijktrekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...