Ga naar inhoud


NeutrinoHD


verwijderd

Aanbevolen berichten


  • Beheerder

@all

 

Er is iets gaande op het gebied van NeutrinoHD er schijnt ook al en forum voor te zijn heb ik gehoord.

 

Misschien dat de zoekmachine je kan helpen want ik mag hier uiteraard geen reclame maken.

 

Succes en zoekse allemaal.

 

Wat een 'toeval' dat jullie dat als eerste gevonden hebben zeg ;)

 

Had de marketing machine weer een boost nodig? :D

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat heeft helemaal niets met negatief zijn te maken ;)

 

Als hier iemand komt melden alsof hij 'toevallig' een site heeft gevonden waar een nieuw forum op 'schijnt' te zijn geplaatst, terwijl dat forum nog geen 24uur daarvoor is opgericht en hij notabene zelf moderator op dat forum is, is dat gewoon regelrechte marketing/reclame voor je eigen forum.

 

Image2.jpg

 

@all

Er is iets gaande op het gebied van NeutrinoHD er schijnt ook al en forum voor te zijn heb ik gehoord.

Misschien dat de zoekmachine je kan helpen want ik mag hier uiteraard geen reclame maken.

Succes en zoekse allemaal.

 

Dit is gewoon zo doorzichtig dat iedereen daar direct doorheen prikt. Laat het dan op zijn minst lijken alsof het echt toeval is. :D

 

Maar goed, nu er een eigen forum is, kunnen we het azbox forum op sat4all wel sluiten. Ik zal het eerst naar overige receivers verplaatsen. Als er onvoldoende animo is, kan het dan helemaal weg. Is er wel voldoende animo, kan het altijd weer terug naar waar het stond.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar goed, nu er een eigen forum is, kunnen we het azbox forum op sat4all wel sluiten. Ik zal het eerst naar overige receivers verplaatsen. Als er onvoldoende animo is, kan het dan helemaal weg. Is er wel voldoende animo, kan het altijd weer terug naar waar het stond.

 

Volgens mij zijn er wel meer azbox forums te vinden op het internet.

Dus dit is gewoon een mooi smoesje, om die box waar jij helemaal niets mee hebt, van het forum hier te weren.

Kun je net zo goed alle andere ontvangers ook bij de overige zetten.

 

Zielig dat het zo moet gaan hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat het az-box forum hier blijft ,hoewel ik het wel met de post hierboven eens ben ,als er wat de melden is over een nieuw image , firmware of neutrino geef dan een download link en niet zoiets vaags als er is iets gaande en zoekse !!

Er is al ruim 2 jaar iets gaande maar er gebeurt vrij weinig (op de ripper en co na) .

Moeten de gebruikers van de oude boxen eerst wachten op een nieuwe box (me) voordat er iets nieuws komt dat misschien werkt!!

Dm8000

Azbox P+

Dm500

Phillips D+ Sdontvanger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Brombeer, en sat4all is nu eenmaal geen democraties forum, zoals Michel zelf al ergens anders op dit forum schreef.

Zijn wil en dat van de moderators is hier de wet.

 

Amen.

 

Blijkbaar speelt het dus bij meerdere bezoekers van sat4all.

 

Dan zou deze topic nog wel eens heel interessant kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Daar hebben een aantal mensen het hier zelf naar gemaakt. Ik heb niets tegen de azbox, integendeel. Ik heb wel wat tegen een aantal leden die niet alleen op sat4all, maar ook op de Belgische variant actief waren en mij daar meermaals hebben uitgescholden, beledigd en op andere wijze onheus bejegend hebben.

Die mensen zijn hier, deels weer toegelaten omdat ze daar om hebben gevraagd, deels terug gekomen onder een ander naam en gaan hier met hun asociale gedrag gewoon door.

 

Als een sat4all lid niet tevreden is met zijn azbox en dat hier schrijft, duiken die mensen er als een havik bovenop en laten niets heel van dat lid. Er wordt gedaan alsof ze achterlijk zijn en niet weten hoe ze een axbox moeten bedienen. Gegronde klachten worden afgedaan als spookklachten, terwijl ik ze hier met een azbox ook gewoon vast stel.

 

Er wordt om de haverklap reclame gemaakt door leden die zelf actief zijn met hun azbox handel of zijn betrokken bij die handel. Dat accepteren wij hier niet.

 

Als iemand kritiek geeft op een azbox worden andere leden en ander producten gewoon verbaal vernietigd om zo alsnog hun 'gelijk' te halen.

 

DAT IS DE REDEN DAT DIT FORUM DICHT GAAT ALS MEN ZO DOOR GAAT.

 

Leden die hier opzettelijk de sfeer verzieken gooi ik vanaf vandaag direct permanent buiten. Komen ze onder een andere naam terug en blijven ze in dit forum zieken, gaat het forum gewoon dicht.

 

Ik heb het met bepaalde figuren van de azbox aanhang helemaal gehad en ik toon dus vanaf heden nul tolerantie.

 

Bezwaren, beledigen, schelden of uitjouwen? Dan stuur je maar een PM, gebruik je het contactformulier of kom je maar langs.

De eerste de beste met een grote mond op het forum vliegt er uit.

 

Democratie? Nee. Willen wij dit forum graag gezellig en op een technisch hoog niveau houden? Ja!

Je eigen huis is ook geen democratie. Als er bij jou 3 gasten langs komen en democratisch beslissen dat jij in je eigen huis niets meer te vertellen hebt, accepteer je dat toch ook niet of wel?

Voor asociaal gedrag en azbox markerting campagnes vertrek je maar maar een ander forum .be.

 

Ik heb vanaf maanden geleden al diverse keren netjes gewaarschuwd en nu ben ik er klaar mee.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...