henkie73 Geplaatst: 9 november 2011 Delen Geplaatst: 9 november 2011 (aangepast) beste mensen, ik heb nu z'n een paar weken een Sat finder plus in mijn bezit. ik heb er super blij mee. ik heb ik vandaag bij mijn schoonmoeder getagt 16 graden oost te vinden via mijn mooie nieuwe sat finder. maar helemaal niks hij vindt 19,2 e maar hij lockt niet en ik heb geen beeld dan. zoek ik nu echt op 19,2 of welke andere dan ook heb ik geen probleem. nu heb ik het thuis ook even getest en het zelfde probleem. rara wat kan dit zijn. want ik baal hier wel van. of is het een kwestie van een update. maar waar en hoe. aangezien deze sat finder uit duitsland komt. graag info dus hij werkt op alle satielieten behalve de 16 graden oost. gr. henk 9 november 2011 aangepast door henkie73 helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
harvester Geplaatst: 9 november 2011 Delen Geplaatst: 9 november 2011 beste henkie De SAT-Finder plus herkent satellieten door middel van verschillende gegevens, waarbij gedeeltelijk op satelliet-tabellen wordt teruggegrepen. Omdat satelliet-exploitanten of mediainstellingen veranderingen kunnen aanbrengen, is de SAT-Finder plus updatebaar. De SAT-Finder plus Updater is een software voor Windows, die dit uitvoert. Hiermee kunnen zowel de satelliet-tabellen als ook de firmware actueel worden gehouden. harvester Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
henkie73 Geplaatst: 10 november 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2011 oke thanks Havester, dus als ik hem update werkt hij weer goed??? kost weer 30,-- om dat update ding te kopen... dat is wel jammer... gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen