Ga naar inhoud


TF7710hdpvr Geen signaal op beide tuners


Dutchpark

Aanbevolen berichten

Wat me overigens ook opval is dat de zenders het heel soms wel even doen op tuner 1 met een minimale signaalsterkte terwijl het signaal op tuner 2 gewoon goed is.

Dat er er zeer groot verschil in de sterkte van het signaal zit van tuner 1 en 2 kan toch nooit aan de schotel, lnb's en/of disecq switchen leggen? en zou het toch helaas de ontvanger moeten zijn.

 

Nu heb ik weer beeld op tuner 1. zou dit met de wel bekende voeding te maken kunnen hebben?

Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Verrek, ik heb het voor elkaar gekregen dat de PowerCam gaat updaten via Hotbird 11296/27500!

(handmatig kanalen geinstalleerd op Hotbird transponder 11296, kanaal Sky Sport, en dan bij de CI module info update starten door op OK te drukken)

 

Eens kijken of dat wat uithaalt, ik had nl. V2.03 en niet V3.2 zoals ik eerder schreef.

 

Updaten kan 45 minuten duren, dus ik ga ff wat anders doen, wordt vervolgd!

 

.......................

O.K. Powercam is nu ge-upgrade naar V3.2!

Helaas is dit geen oplossing voor het probleem, want de ontvangst kapt er al weer mee... :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

aangepast door WdK

TF7710HDPVR + Enigma2

 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu even bij de CI instellingen de CSP op 'enabled' gezet en bij CAS op 'ALL' ingesteld (alles op aan)

 

Ontvangst lijkt het nu te blijven doen, maar nu om de zoveel tijd blijft de ontvangst wel even haperen.

.....

O.k. zodra je CSP op 'disabled' zet gaat het fout met de ontvangst, maar als dit op 'enabled' staat,

hapert de ontvangst om de paar minuten.

 

Dus? Misschien toch een andere CI module aanschaffen?

aangepast door WdK

TF7710HDPVR + Enigma2

 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Behoorlijk beu van m'n Topfield (na anderhalf jaar gezeur met de 7710 HDPVR nou weer die haperende HD-kanalen van CD) vanmiddag wezen winkelen, kreeg als goed alternatief voor de TF de Humax Icord aanbevolen, check op dit forum voor de aardigheid onder Humax en jawel: zelfde narigheid.

 

Dat lid heeft ook een PowerCam - zou daar dan het probleem in zitten? Op gisteren verstuurde mail aan CD vandaag natuurlijk nog geen antwoord...

aangepast door WiebePen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de Aston is bij mij het probleem niet opgelost. Ik heb een Powercam en een Aston 1.07 liggen. Bij de Powercam elke 15 min. een freeze op de HD kanalen.

Op de SD kanalen niet. Met de Aston wel geluid, geen beeld op HD. Op de SD kanalen wel beeld. Het lijkt me toch dat er iets is veranderd bij CD. :S

 

@Mixstars, zou je eens kunnen kijken welke sw-versie er in de Aston zit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een Powercam hebt moet je toch naar een nieuwe cam, omdat de Powercam de 8PSK niet pakt.

Kanalen die nu met 8PSK werken zijn bv. Eurosport HD en History HD, maar andere kanalen worden

hier vandaag of morgen ook mee uitgezonden.

TF7710HDPVR + Enigma2

 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een Powercam hebt moet je toch naar een nieuwe cam, omdat de Powercam de 8PSK niet pakt.

Kanalen die nu met 8PSK werken zijn bv. Eurosport HD en History HD, maar andere kanalen worden

hier vandaag of morgen ook mee uitgezonden.

Kan dat de rede zijn dat Cartoon het bij mij niet meer doet. ik heb 2 1/2 jaar geleden een Aston module gekocht.

Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...