Ga naar inhoud


RSI E2 0.2


verwijderd

Aanbevolen berichten

Die verminking op Discovery van de ondertitels zijn voor 99% verholpen als je de Concinnity skin gebruikt. Met deze skin heb je twee leesbare regels, de onderste is nog ietsje vervormd, maar goed leesbaar. Het probleem ligt dus gedeeltelijk aan de RSI skin.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi M_Z. Ja, dat werkt inderdaad voor 99%.

Jammer van de andere skin, ikzelf vind de Concinnity skin niet één van de mooiste, maar de titels zijn er tenminste weer. Bedankt voor deze nuttige tip.

Ik hoop dat dit met een update opgelost wordt.

Nu ook nog het plotseling "bevriezen" van het beeld oplossen en ik ben de laatstte die klaagt over de AZBox.... ;)

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het "bevriezen"van het beeld komt echt ergens anders door dat ligt um niet aan de image

Ik gebruik deze versie al sind ie uitgekomen is en geen problemen daarmee.

 

Tevens heb ik al een paar keer die melding gezien van die dvb ondertitels maar hier is ie goed met de orginele skin ( Azbox HD PRO by pingflood)

Zo juist nog maar us getest

 

Zie bijlage

post-45015-0-83506400-1323206357_thumb.jpg

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo D_liver;

Met de skin, AZbox HD PRO, heb ik inderdaad ook goede titels (voor 99%, de onderkant is niet helemaal 100%).

Ik gebruikte een andere skin.

Ook bedankt voor deze info, ik vindt deze skin iets beter dan de skin welke M_Z noemde (hij lijkt nl op mijn oude gebruikte skin).

 

Over het bevriezen van het beeld. Ik lees toch in het begin van deze thread dat er meerdere mensen klagen over het bevriezen van het beeld.

Ik heb de 0.1 versie er ook enkele weken opgehad en geen enkele freeze oid gehad. Tot het afgelopen week plotseling gebeurde (niets anders geinstalleerd of aangesloten) en toen gebeurde het steeds vaker en vaker.

Daarom het ik 0.2 erop gezet en na 2 uur had ik het weer (nu gaat het "al" een uurtje goed; geen freeze gehad).

 

Vandaar dat ik hoop op een update (wellicht gebaseerd op RTI 1.5 wanneer die goed werkt?) waardoor ik geen freezes meer heb en welicht dat de skins nog iets aangepast worden, zodat je kan kiezen uit meerdere skins en tóch de dvb titels kan blijven lezen (al moet ik zeggen dat de titels met de door jullie aangedragen oplossingen ook goed te lezen zijn, maar we moeten wat blijven wensen, he ;) ;) )

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tevens heb ik al een paar keer die melding gezien van die dvb ondertitels maar hier is ie goed met de orginele skin ( Azbox HD PRO by pingflood)

 

Die originele skin is toch niet de skin waarmee de RSI 0.2 standaard opstart ?

Bedoel je dan de RTI skin ? Die met dat rode randje ?

Ik heb hier even geen Azbox om de namen te bekijken, mijn ME is vanavond nog niet door de Sint afgeleverd namelijk, maar ja, die man heeft het ook zo druk dezer dagen.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is de standaard skin van RSI image ( zie plaatje ) zal pingflood ff een mailtje sturen voor een paar extra pixels voor dvb subtitels.

 

Hmm de sint was vandaag hier wel aan de deur maar natuurlijk net weer in die 20 minuten dat er niemand thuis was

post-45015-0-21037900-1323294225_thumb.jpg

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

E tra pixels zou mooi zijn!

Gisteren wel titels op History, maar op HD Showcase ( of Science, weet het niet meer zeker) geen titels. Op de rode knop stond: Dutch in behandeling, echter er kwam geen titel

 

 

(null)

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze versie gebeurt bij mij het volgende: iedere ochtend komt er geen geluid via hdmi, wel beeld. Enige oplossing is rebooten. Erg vervelend. Dit had ik niet met de Rsi 0.1

 

(null)

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...