Ga naar inhoud


RSI E2 0.2


verwijderd

Aanbevolen berichten


Toch weer terug naar 0.1, beeld blijft vaak hangen/staat plots stil, problemen met audio sync (plots staat audio via HDMI uit, zet je die weer aan dan heb ik gelijk audio sync problemen). MediaCenter laat de box crashen of box word instabiel.

aangepast door sattools

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ronnie,

 

Ik heb er niets bijzonders opgezet, alleen cccam gedownload via de blauwe toets en mijn cccam instellingen geupload.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai al weken op RSI E2 0.1 en die werkte tot enkele dagen geleden perfect.

Ik gebruik geen mediacenter van de AZBox, alleen maar kanalen kijken (niet eens opnemen).

Ik gebruik hem nu enkel en alleen voor DVB-C te kijken.

Echter sinds enkele dagen blijft het beeld hangen (geen geluid, beeld bevriest) en dat gebeurt "random".

Dus niet tijdens het zappen, maar tijdens het kijken.

Is op elk kanaal (zowel HD als SD) en op de radiostations gaat het geluid plotseling hakkelen en daarna geen geluid meer.

Oplossing: reboot of uit/aan zetten en daarna doet de box het weer een tijdje goed.

Heb al de kanalenlijst eropnieuw opgezet, maar geeft hetzelfde resultaat.

Ik dacht erover om nu de RSEI E2 0.2 erop te zetten.

Kan ik die via de blauwe toets updaten en blijven dan de instellingen behouden (zenderlijst kan ik via dreamset 235 erin zetten, daar heb ik al een backup van), maar het zou fijn zijn als de andere instellingen behouden bleven.

Als het op een andere manier kan/moet, hoor ik het ook graag.

Indien ik beter een andere E2 image (met cccam) erop kan zetten, hoor ik dat ook graag.

aangepast door zonnig

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak via software beheer even een back-up van je instellingen.

Daarna met AZUP opnieuw flashen.

Na het flashen tijdens de instellingen vraagt hij of je je instellingen terug wil zetten dit met ja beantwoorden.

Als je klaar bent kan je via de kleine blauwe knop de Cc er weer inzetten Cfg aanpassen en klaar.

Waarom opnieuw flashen??? Omdat de drivers aangepast zijn.

 

Succes en als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag van je.

 

Groet Ronnie1966 :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe dien ik AZUP in te stellen, zodat hij niet de backup in de box overschrijft/formateert?

Ik denk nl dat AZUP anders ingesteld moet worden dan als je van origineel naar E2 gaat, toch?

Maw: kan je aangeven hoe ik AZUP moet instellen (aan-uitvinken) om van RSI E2 0.1 naar 0.2 te gaan?

Thanks.

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook een back-up maken met Azup, je receiver moet dan aan staan in enigma2

 

Klik boven backup alle opties aan dan op backup mklikken

 

Het bestand kun je op je pc opslaan en als je de nieuwe image erop hebt kun je um zo terug schrijven met restore

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe dien ik AZUP in te stellen, zodat hij niet de backup in de box overschrijft/formateert?

Ik denk nl dat AZUP anders ingesteld moet worden dan als je van origineel naar E2 gaat, toch?

Maw: kan je aangeven hoe ik AZUP moet instellen (aan-uitvinken) om van RSI E2 0.1 naar 0.2 te gaan?

Thanks.

 

Niks aan wijzigen alles zo laten staan als het staat anders gaat het wel verkeerd.

 

Ik zou trouwens nog heel even wachten met RSI 0.2 er komt wat nieuwers aan.

 

Groet Ronnie1966

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon niet wachten....

Backup met AZUP gemaakt en hierna teruggezet.

Werkt prima en is zo gedaan.

Zodra er een update komt, zet ik die er op, hoor!

Even wat anders, weet niet of dat in het goede topic staat:

Als ik kijk naar bijv Discovery HD Showcase, of Investigation Disc dan heb ik geen ondertitels. Ik druk op de rode toets en zie dat er Nederlandse ondertitels zijn, Ik druk daarna voor de zekerheid op OK en na enkele seconde krijg ik de Nederlandse ondertitels.

Echter.... de bovenste regel van de ondertitel is weg/is vernaggeld (alleen de 2e regel is goed te lezen). Dit had ik ook met RSI 0.1.

Kan dit opgelost worden? Op mijn originele UPC kastje zijn de ondertitels wel goed.

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, ook bij het gebruik van deze versie blijft het beeld na 2 uur haperen/freezen.

Ik hoop dat dit met de aankomende update wordt opgelost (samen met de DVB ondertiteling verminking van oa Disc HD Showcase).

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...