Ga naar inhoud


Onecam icm Vantage 7100S


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik gebruik een Vantage 7100S icm een Onecam module (nieuwe powercam pro).

 

Sinds de omschakeling van Film 1 enz naar 8PSK, stoort de module mijn ontvanger. Ik krijg dan blokken op de 8psk zender, en schokkend geluid.

Met de Aston 1.07 cam heb ik geen probleem. Weet iemand of dit een probleem is van de onecam, dat hij niet overweg kan met 8psk ?

 

Ik heb de laatste software versie op de onecam.

aangepast door HenkieZwenkie
Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi ,

 

Waarom zet je er geen emu software op dan werken je interne kaartlezers perfect met je CD en eventueel TVV kaart....en zappen gaat ook een stuk sneller.

 

zoek maar eens op Vantage 25802 cardfix, dat is een emu zonder sleutels of zo maar zet wel je beide van oorsprong Conax kaartlezers open voor de Mediaguard kaarten.

 

Draait hier al een paar jaar met de Vantage 8000s maar deze versie past ook op de 7100s.

 

 

Groetjes.............................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik zie het nu pas.

Ik heb inmiddels een Aston 2.26 aangeschaft. Weet iemand of er met 2 van deze aston cams en met een TV vl en CD kaart problemen zijn ?

 

De 2.58 fw met cardfix is geen optie. Opnames stotteren dan behoorlijk.

 

Momenteel heb ik een CD module met cd kaart en een Aston 2,26 module met Tv Vl kaart. Probleem is echter wanneer ik zap naar een 8PSK kanaal deze niet open gaat, tenzij ik even een van de 2 ci modules eruit haal en terugsteek. Ik vroeg me af of dit met 2 Aston modules niet het geval is en ik niets eruit hoef te halen en terug te steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...