Ga naar inhoud


Nieuwe blockers soft MET RTL 4 en 5!!!!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Natuurlijk zitten wij niet stil (zoals sommige andere boards)<P>Aangezien sommige 'experts' zoals een van de moderators op het andere board het niet voor elkaar kregen de blocker werkend te krijgen op RTL 4 en 5 hebben wij ons daar gisteren tijdens de lunchpauze maar eens mee bezig gehouden.<P>Het resultaat mag er wezen: Een hex-file voor zowel de dubbele als enkele blocker, MET blocker functie EN behoud van RTL 4 en 5!!!<P>Onze dank gaat uit naar Brixia (originele blocker file), Martin Bishop (voor de nodige geniale aanpassingen) en TeeBee (voor het loggen).<P>Deze blocker werkt ook in de embedded cam van de Humax IRCI-5400!<P>De file zal vanaf vanmiddag te downloaden zijn in de Irdeto sectie.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 21 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


ook ik heb gewacht op de nieuwe hex voor de blokker de middag is voorbij en hopelijk komt het vanavond nog.<BR>mijn vraag daar bij is of mijn oude enkele blokker die ik nog uit de sky tijd heb met een pic 16c84-04/p ook hiermee te bewerken is.<BR> op mijn dubbele blokker zit namelijk een pic 16f84-04/p hopelijk heeft iemand daar een antwoord op<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een goede klant van het andere board en dat gezeik op die jongens is niet normaal. Als ik dit niet mag posten flikker me er dan maar af dan blijf ik wel aan de andere kant.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Step dit ging ergens anders over...laten we het in deze topic even zo houden. Is toch redelijk belangrijk voor sommige mensen.<P>En voor de rest iedereen heeft gelukkig een eigen mening en in het belang van beide boarden is het misschien verstandiger om die op dit moment voor je te houden.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig, lang gewacht op de blokker hex en het is niet voor niets geweest, mag ik van deze zijde een woord van dank uitspreken aan iedereen die hier aan meegewerkt heeft ?<P>Punai<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, die prog je niet op een kaart.<BR>Deze file zet je op een blokker ( daar zit een picje op), en die zit je dan voor een orginele kaart. <P><BR>Trouwens, een mooi stukje werk <BR> <BR>------------------<BR>Groetjes hobbybob<p>[This message has been edited by Hobbybob (edited 21 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een pluim voor de mensen die hier aan mee hebben gewerkt. nu zullen een heleboel mensen weer blij worden. het er van uit gaan dat de blokker functie het ook doet. <P>gr.<BR><P>------------------<BR>

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...