Ga naar inhoud


Nieuwe blockers soft MET RTL 4 en 5!!!!!!


Gast

Aanbevolen berichten


Hi Sat 4 All -Team,<P>Bedankt voor de blocker-update, 'kweet nog niet hoe de hex erin moet, dat zal wel enig zoek-en-pruts-werk (try-and-error-methode) worden maar 'kga ervan uit dat het ooit lukken zal, Thx again.<P><P>------------------<BR>Ciau for now &<BR>greetings from Saturn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo pepper?<BR>Denk je dat canal+ NL hier ook maar 1% invloed op heeft?<P>Bovendien gaat het toch om het hobbyen, niet om het gratis kijken wel?<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

het verhaal van Hobbybob klopt wel TeeBee,het werkt niet in pace ontvanger.<BR>hij geeft inderdaad melding onbekende kaart,echter het heeft geen kaart beschadigd of zoiets.ik hoop dat jullie nog even verder sleutelen,want de opzet was goed bedoeld.succes<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BR>Ik heb de blokker file geprobeerd bij een Pace, heeft me een kaart gekost.<BR>Ontvanger gaf de melding (Onbekende kaart en Smartcard niet verwisselbaar).<BR>Bij dat oud beestje kan je volgens mij beter een goldwafer gebruiken. <P> <P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...