Ga naar inhoud


PS 2 games afspelen op een PS3


Fatfreddy

Aanbevolen berichten

Dag lieve mensen,

 

Omdat ik geen apart forum zie betreffende gameconsole's en games plaats ik het hier.

 

Waar gaat het over ?

 

De sint heeft voor de kinderen een Sony playstation 3 aan geschaft. Kinderen zijn 2 meisjes welke gek zijn op Dora the explorer. Gaat Sint nu kijken of er ook Dora games voor de PS3 zijn vind ie niets maar wel PS2 games.

 

Mijn vraag is dus: Is het mogelijk om PS2 games af te spelen op een PS3 console ?

 

Hartelijk dank namens de Sint.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een dochter van bijna vijf, maar die doe ik geen plezier met mijn PS3. Ik vind de console persoonlijk meer gericht op volwassenen. Als ik voor haar een spelconsole zou aanschaffen dan zou het een Wii worden of een DS.

 

Daar heb je op dit moment natuurlijk niets meer aan, dus misschien moet je als alternatief naar niet-Dora spellen zoeken. Toy Story is misschien wel leuk, al hangt dat af van de leeftijd van de meisjes. Wat misschien wel kan helpen is om een Playstation Move set erbij te kopen met Eye-toy camera. Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me wel iets waar kids iets mee kunnen.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...