Ga naar inhoud


Bridge maken tussen D-link en Alfa network


Tw-er

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een domme stoot uitgehaald en ben mijn verbinding tussen mijn D-Link DSL-2640B en mijn Alfa network AIP-W610 kwijt.

Had de update naar openpli 2.1 gedaan en dan ben ik beginnen knoeien in mijn Alfa die als Bridge stond ingesteld. kortom ik heb die nu gereset en moet vanaf nul beginnen.

De D-link hangt beneden en bediend 1 pc per draad en hier boven vang ik het draadloze signaal op met een laptop.

Normaal hangt mijn vu+duo via deze alfa aan het internet zodat ik update's kan doen en vanuit mijn laptop films enz kan kopieren op de vu.

Dit heeft al meer dan 1 jaar perfect gewerkt en was ingesteld door een vriend maar hij is druk bezig met zijn job en heeft hierdoor weinig tijd.-ingesteld door mij met uitleg via mail door hem-

Ik ben een totale leek op dit vlak en heb dus dummie taal nodig ;)

Kortom de Alfa is totaal gereset en gelukkig ben ik van de D-link afgebleven dus hierin denk ik niet dat ik zal moeten werken.

Hoe begin ik hieraan? Ik kan voorlopig de beide toestellen verbinden door een draad waar plug ik wat in?

Ik hang de draad in lan 2 naast de pc(lan 1) en in de alfa in de WAN? of gewoon over the air werken?

hier is de handleiding van de alfa en yes mijn engels is ook niet veel soeps ;))):

http://www.retrevo.c...23243bh044/t/2/

 

Wie waagt zijn kans op de vraag van deze stumperd ;)

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...