Ga naar inhoud


Geldigheid C rijbewijs zonder keuring


Oldereast

Aanbevolen berichten

Ik heb in maart mijn rijbewijs verlengd. Omdat ik ook een C rijbewijs heb moest ik me laten keuren maar angezien het daar te kort dag voor was heb ik mijn C rijbewijs laten schorsen. Mijn vraag: Hoe lang blijft die schorsing geldig? dus tot wanneer kan ik m weer laten bijschrijven als ik me laat keuren?

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


gewoon een medische keuring en je kan opnieuw je rijbewijs vernieuwen als geldig met C.Kost je wel de centen van de keuring en van een nieuw rijbewijs.Althans in Belgie

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

C rijbewijs blijf je inderdaad houden.Ik zelf heb ook B en C maar zou niet weten wat ik met C moet.

Je hebt al snel ook een chauffeur diploma nodig.

Toen hebben ze bij mij ook voorgesteld om alleen voor B aan te vragen.

Mocht ik ooit werk krijgen waarbij C handig zou zijn dan kan ik na medische goedkeuring weer C op mijn rijbewijs erbij krijgen.

 

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

je krijgt een "rijbewijskeuring" waar gekeken word of je lichamelijk nog in staat bent om een voertuig te besturen. 1 keuring is geldig voor alle rijbewijzen.

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

je krijgt een "rijbewijskeuring" waar gekeken word of je lichamelijk nog in staat bent om een voertuig te besturen. 1 keuring is geldig voor alle rijbewijzen.

 

Niet dus. Mijn keuring had als gevolg dat mijn "grote" rijbewijzen zijn ingehouden, maar A en BE mocht ik gewoon behouden.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het enige verschil wat ik kan opmaken is dat een c d rijbewijs gekeurd moet worden door een arbo arts, de regels zijn voor bijde gelijk, alleen voor 70 plussers word er extra geken naar het zicht.

 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijbewijskeuring

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 jaren later...

de E blijft trouwens levenslang geldig in Belgie op alle categorien.Als je  dus niet medisch gekeurd bent voor C  mag je wel binnen de normen van de wet rijden met je B en E aanhanger.Je moet je C trouwens niet laten schorsen.Die wordt gewoon stilgelegd als de medische keuringsdatum vervalt.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...