Ga naar inhoud


Regelmatig zwart scherm op medion Laptop


odul

Aanbevolen berichten

Af en toe krijg ik een zwart scherm op mijn laptop .Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn ? Een virus iets met de stroomvoorziening .... Weet weet een mogelijke oorzaak zodanig dat ik van een tijdelijke naar een totale oplossing kan gaan.

Dank voor de hulp

aangepast door odul

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je geeft te weinig informatie om er iets van te kunnen zeggen. Wat voor OS gebruik je (Xp/Vista/Win7 of anders) Wat voor een laptop is het precies? Wellicht moeten de videodrivers geüpdatet worden? Het kan zijn dat een en ander te warm wordt -> Stof in de koeling.... Zo kan ik nog even doorgaan hoor.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de onderwerptitel aangepast. Nu kan iedereen zien waar het over gaat en vergroot de kans op hulp

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar idd wat weinig info. UAC in Windows Vista of 7 die voorkomt dat iets op de achtergrond wijzigingen aanbrengt aan het systeem?

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het os is XP. Ik heb constant de stekker in stopcontact. Ik gebruik dus zelden alleen de batterij van de laptop alleen. De beperkte harde schijf raakt ook stilletjes aan vol , maar betwijfel of dat de oorzaak zou kunnen zijn. De harde schijf van mijn desktop is bijna vol , zodanig dat hij steeds vraagt om zaken te verwijderen. De vraag is alleen welke zaken ik zou kunnen wegdoen zonder andere problemen te veroorzaken.

Dank voor de hulp

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou kunnen kijken naar de tijdelijke bestanden als je dat nog niet hebt gedaan. Met een programma als Ccleaner is dat kinderlijk eenvoudig. Verder kun je de ruimte beperken die Systeemherstel gebruikt om een screenshot van je HD te maken. Je kunt dan niet weken terug herstellen mocht het fout gaan, maar het scheelt aanzienlijk ruimte.

 

Maar daar zou je geen zwart scherm van moeten krijgen lijkt mij. Misschien een schone installatie.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...