piele Geplaatst: 18 december 2011 Delen Geplaatst: 18 december 2011 (aangepast) Beste medesatters, Ik vraag even om jullie advies, zal mijn opstelling en bedoeling even schetsen: Ik heb op de slaapkamer een openbox s9 staan. Hieraan gekoppeld zit een DUO LNB Quattro (19,2-23,5). Nu heb ik aan de andere kant van het huis een schotel gezet die de kanalen op 0,8W pakt met een single LNB (ivm noorse handbal voor mijn vrouw). Op de slaapkamer komen dus nu 2 kabels binnen: 1 kabel van de single LNB op 0,8w 1 kabel van de DUO LNB QUATTRO 19,2/23,5 (met ingebouwde switch!) Kan ik deze beide kabels aansluiten op een switch zodat ik niet telkens de kabel hoef te wisselen (of een twin turner hoef aan te schaffen) Kan dit inderdaad met een uncomitted switch? Graag jullie advies en mogelijk een niet al te dure oplossing. 18 december 2011 aangepast door piele Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vGnp Geplaatst: 18 december 2011 Delen Geplaatst: 18 december 2011 Meerdere mogelijkheden: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
piele Geplaatst: 19 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2011 Dank je voor je reactie..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen