Ga naar inhoud


[advies] Welke AZbox?


Cybex

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Natuurlijk mag jij zeggen wat je wilt, maar als je dat van achter een anonieme proxy doet en hier net nieuw bent, vind ik dat verdacht. Gelukkig mag ik in een democratie dat dan ook gewoon zeggen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast opnieuwterug

Als de fabriekant van de azbox na het slecht presteren van de eerste generatie azboxen en nu er weer een zooitje van maakt zal ik nooit meer een azbox kopen of aan bevelen aan vrienden en bekenden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat hier gaande is maar ik proef een antipathie jegens AZbox. Ik weet niet waar die vandaan komt maar alles is zo'n beetje beter als een AZbox. Nou ik heb hier zo'n ME staan en ik vind dat ( en dat is MIJN mening) een goed apparaat zeker als je kijkt naar de tijd dat deze op de markt is. Er zijn nog wat kleine onvolkomenheden maar die gaan er zeker nog uit. Het is inderdaad geen Dreambox 800HD van de eerste generatie waar je OOK een ei op kon bakken. En als ik de tweede generatie bekijk dan is dat bakken al een stuk moeilijker geworden. Kijk dat is vooruitgang !

Iedereen heeft zo zijn persoonlijke voorkeur en dat moet kunnen maar wees daar dan ook duidelijk over. Wat ik hier in het forum lees onder het kopje AZbox en dan zeker over de Me gaat naar mijn gevoel iets verder dan een persoonlijke voorkeur !!!

Ik vind de ME zeker geen verkeerd apparaat en er gaan grotere krachten in schuil dan menig een zal vermoeden ;-)

Suc6 bij de keuze !

Er zijn 10 soorten mensen, zij die binair kunnen tellen, en zij die het niet kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
er gaan grotere krachten in schuil dan menig een zal vermoeden ;-)

 

May the force be with it ;)

 

Ik heb die grote krachten nog niet vast kunnen stellen en IK heb er absoluut geen belang bij iets aan te prijzen of juist af te kraken.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

May the force be with it ;)

 

Ik heb die grote krachten nog niet vast kunnen stellen en IK heb er absoluut geen belang bij iets aan te prijzen of juist af te kraken.

 

Belang bij hebben of een aversie hebben daar kunnen we lang of breed over discussiëren dat zal toch nooit duidelijk worden. Maar het is inderdaad net zoals bij onze Star Wars broeders als je niet open staat voor "The Force" zal je hem ook nooit ontdekken !

 

May "The Force" be with ME !

Er zijn 10 soorten mensen, zij die binair kunnen tellen, en zij die het niet kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...