Ga naar inhoud


TVV kaart rev I4x


FeReNGi

Aanbevolen berichten

Meeste hebben rev i4A echter zie ik revisie I44 of hoger op de kaart ook al is de datum aangepast.

 

Als je I44 of lager dan I4A hebt, wil dit zeggen dat de beveiliging niet actief is?

 

CCcam kan perfect de datum aanpassen maar revisie dus niet volgens ik hierop uitmaak.

 

Wie kan hier duidelijkheid in brengen ?

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je I44 of lager dan I4A hebt, wil dit zeggen dat de beveiliging niet actief is?

 

De beveiliging is zowiezo actief bij Telesat en TV Vlaanderen.

De update naar I4A dient net om de kaart toe te laten 4 zenders te decoderen ipv slechts twee zenders die door de default configuratie (dus lager dan I4A) toegelaten worden.

Dus... als je meer dan twee zenders tegelijk wil kunnen decoderen is updaten de boodschap.

 

Een gecertifieerde decoder van TVV zou die update automatisch moeten krijgen.

TVV stelt dat de update er mogelijk niet zal doorkomen als je een softcam gebruikt. Ik kan het tegendeel stellen... met CCCam 2.3.0 kwam de update er gewoon door en staat mijn kaart nu ook op I4A.

 

Groeten,

aangepast door Pletskop

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn CD kaart is net versprongen na restart van cccam 2.3.0 van rev I43 naar I49... die was ik nog niet tegen gekomen of wél?

Staat er in NL wat aan te komen? :o

 

SECA card xxxxxxxxx rev I49 entitlements:

0000 MANAGMENT        : 2012-02-21

006a CANALDIGITAAL    : 2012-02-12

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De beveiliging is zowiezo actief bij Telesat en TV Vlaanderen.

De update naar I4A dient net om de kaart toe te laten 4 zenders te decoderen ipv slechts twee zenders die door de default configuratie (dus lager dan I4A) toegelaten worden.

Dus... als je meer dan twee zenders tegelijk wil kunnen decoderen is updaten de boodschap.

 

Een gecertifieerde decoder van TVV zou die update automatisch moeten krijgen.

TVV stelt dat de update er mogelijk niet zal doorkomen als je een softcam gebruikt. Ik kan het tegendeel stellen... met CCCam 2.3.0 kwam de update er gewoon door en staat mijn kaart nu ook op I4A.

 

Groeten,

 

Even bevestigen, mijn kaartje heeft ook netjes geupdated naar de Rev I4A met dreambox en cccam 2.3.0 (wel een aantal keren herstarten, ging van I43 naar I44 en vervolgens naar I4A). Ik heb ook een aantal pulses gestuurd vanaf de website van TVV.

Maar werkt dus prima met CCcam 2.3.0!

 

Grtz

Compufun

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kaart word versie per versie geupdate.

I44 is de oudste versie die ik gezien heb. Die gaat dat naar I45, I46, ... I49. pas daarna komt de I4A.

 

mvg

 

Lijkt erop dat de nieuwe CCcam 2.3 toelaat om ook de kaart te updaten.

Na verschillende herstarts van de cam komt je op revisie I4A.

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@ FrankAdem,

 

Die revisie kan met de M7-SAT801 uitgelezen worden (eventueel bij een dealer/kennis).

 

Grt,

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar staat die revisie dan juist? Bij mijn TVV kaart staat er gewoon

 

 

card reader /dev/sci0

handled 208(208) ecms and 2(2) emms

SECA card 00.111.222.333 entitlements:

0000 MANAGMENT : 2012-03-05

006c TV VLAANDEREN : 2012-03-06

 

dan heb je nog niet de nieuwe cccam denk ik, anders zou het achter entitlements moeten staan.

gr blokker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...