Ga naar inhoud


TF4010/5000 : Opnames na 3 dagen niet meer te bekijken.


muraglie17italie

Aanbevolen berichten

Beste Topfield gebruikers,

 

Ik zit met het volgende. Als ik een programma of film heb opgenomen, kan ik hem na 3 dagen niet meer kijken. Nu heb ik gehoord dat er bepaalde software is die dit probleem oplost zodat ik het programma ook na bijvoorbeeld 1 maand nog kan bekijken. Wie kan mij helpen? Ik een Topfield TF5000PVR Masterpiece en een TF4010PVR PLUS.

 

Alvast vriendelijk dank.

 

Peter

aangepast door Gerard 76
onderwerptitel aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb geen idee of er voor jouw beide Topfield-types dergelijke software bestaat. Hoewel misschien wat omslachtig, werkt de kopieermethode ook ( uiteraard binnen 3 dagen ). Direct na het starten v/h afspelen v/d gecodeerde opname de opnametoets indrukken en de kopie zal gedecodeerd zijn.

Wellicht is dit de enige methode en bedoelde je dit niet, maar het werkt wel !

 

Gr. Albert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb geen idee of er voor jouw beide Topfield-types dergelijke software bestaat. Hoewel misschien wat omslachtig, werkt de kopieermethode ook ( uiteraard binnen 3 dagen ). Direct na het starten v/h afspelen v/d gecodeerde opname de opnametoets indrukken en de kopie zal gedecodeerd zijn.

Wellicht is dit de enige methode en bedoelde je dit niet, maar het werkt wel !

 

Gr. Albert

 

Ciao Albert,

 

Thankx voor je antwoord. Dit deed ik al, maar is erg omslachtig. Heb nu een "TAP" gevonden ( Silverline ) en ben dit aan het uitproberen. Werkt nog niet naar behoren, maar dat zijn instellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zover ik weet is er voor de 4000 geen fw, misschien is er voor de 5000 wel een tap voor het decoderen maar dan moet je googlen en wellicht op een duits forum zoeken naar taps voor de 5000 pvr.

 

Ciao Alfred,

 

Zoals ik net hierboven bij Albert heb geschreven, heb ik Silverline geinstalleerd. Ik ben nog even aan het uitzoeken hoe precies de instellingen moeten staan. Thankx iig voor je antwoord. Heb het overigens op de Duitse site niet kunnen vinden onder de TAP's. Mocht je nog wat weten.......

 

Gr. Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hi, ik heb altijd RecCopy gebruikt, werkte perfekt. Op de duitse site kun je het vinden onder Topfield-Modding in het TF 5x00/6000 PVR TAP forum.

TF 5000PVR fw jan 07, Aston Dual 1.07 fw2.18, Samsung HA250JC

TF SRP2410 fw dec 10, Aston Dual 1.07 fw2.23, Seagate ST3500312CS

Wavefrontier T55, Panasonic TX-P50V10E, Logitech Harmony 900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...