Ga naar inhoud


Eurosport HD : hoe krijg ik die in het nederlands


Pluizebol

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Op kanaal 74 heb ik Eurosport HD in het engels

Op kanaal 75 heb ik Eurosport in het nederlands

 

Ik zou graag Eurosport HD (kanaal 74) in het nederlands hebben

Kan dat ?

Hoe doe ik dat ?

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is toch heel simpel. Op je afstandsbediening op audio drukken en dan gewoon de taal veranderen. Gisteren was overigens in het Nederlands het geluid van een andere tennismatch dan degene van het beeld. Heel simpel naar engels gezet, en daar was het juist. Kan gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dit op 5 minuten gevonden, via google hoor!

 

Pour modifier ce réglage, rendez-vous dans le « Menu », ensuite « Réglages » et « Affichage TV ».

Vous pouvez alors modifier la « Langues par défaut ».

 

Dus op menu, settings, tv instellingen of gelijkaardig en daarna de taal instellen en bevestigen. Ik heb geen officiële decoder, maar dit zou moeten werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indieke

 

Indien alles via Google moet gezocht worden, waarom dient dit forum dan voor ?

 

Ik had dit allemaal al geprobeerd, maar Eurosport HD was steeds weer in het engels wanneer ik er de volgende keer weer op afstemde.

Ik zocht hoe ik hem blijvend op nederlands kon houden.

 

Ik heb de oplossing voor mijn probleem gevonden op het satellietforum.

aangepast door Pluizebol

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de philips 7141 en hiermee krijg ik het niet veranderd naar nederlands. Ik vermoed dat het op deze ontvangers niet mogelijk is om de taal te wijzigen omdat ook al gebleken is dat je geen geluid kunt krijgen bij de BBCi kanalen..

3xDSR 7141,32PFL5605H12,TRIAX 70cm DAP fibre glass voor astra 23,TRIAX 78 voor de astra 19+28+hotbird 13, 2xBaff diseqc 4/1, 3xSmart titanium, clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi liberator1943

 

Kijk eens in de handleiding voor de 7141 op pagina 17.

Helpt dit ?

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indieke

 

Indien alles via Google moet gezocht worden, waarom dient dit forum dan voor ?

 

Ik had dit allemaal al geprobeerd, maar Eurosport HD was steeds weer in het engels wanneer ik er de volgende keer weer op afstemde.

Ik zocht hoe ik hem blijvend op nederlands kon houden.

 

Ik heb de oplossing voor mijn probleem gevonden op het satellietforum.

 

Blij dat je een oplossing hebt gevonden. Overigens heb ik wel even de moeite gedaan om even te googelen voor je. ;) En nog te vertalen naar het neerlads. Ik woon in Zuid-Frankrjk, en krijg altijd frastalige resultatenals ik niet specifiek zoek op aangepaste taal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...