Ga naar inhoud


Pluizebol

Lid
  • Items

    953
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    6

1 Volger

Over Pluizebol

  • Verjaardag 12/03/1947

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    La Douce France
  • Interesses
    Windows 10 Home 64bits, OpenPLi 8.3, VU+ Duo 4K SE (voor Sat 19 en 23 + een dakantenne voor TNT)
    Citroën C5 II Hydractive III+, Peugeot 108 automatic, 2x Samsung S21+

Recente bezoekers van dit profiel

8147 profielweergaven

Pluizebol's prestaties

  1. Die heb ik niet, Ik gebruik al jaaaaaren enkel "Windows security / Microsoft Defender"
  2. Na het uitvoeren van de maandelijkse update werd op dinsdag 9 april de update KB5036892 (OS Builds 19044.4291 and 19045.4291) automatisch geïnstalleerd. Een paar dagen later merkte ik op dat mijn beide computers hééééél traag werden. De update uninstalled en nu lopen ze weer als een trein. Ik las op "Neowin" dat veel gebruikers er last van hebben. Nog iemand ?
  3. Het tabblad wordt gemaakt maar opent niet vanzelf - ik moet er op clicken. Voor de Chrome-update ging het openen van die nieuwe tab vanzelf.
  4. Ik heb 16GB RAM geheugen, daar kan het niet aan liggen. Vandaag zal ik die instellingen eens onder de loupe nemen. Thanks
  5. Vroeger werd het tabblad gemaakt en ook geopend. Nu wordt het tabblad gemaakt maar het opent niet tot er op geclicked wordt. Hoe krijg ik de vroegere versie terug voor elkaar ?
  6. Staat het volgende ook goed bij jou ? Ik probeer 1 per 1 de (volgens mij) mogelijke oorzaken aan te halen.
  7. Nu weet ik het ook niet meer ....... so sorry.
  8. Ja dat weet ik maar heb je eerst de oude KB5001716 UNINSTALLED alvorens hem opnieuw te laten installeren met Windows Update op 7 maart. Ik heb een bleekblauw vermoeden dat je dat destijds NIET gedaan hebt.
  9. Daaronder staan ook de en ik denk dat je toen de KB5001716 niet uninstalled en dan laten terug installeren met Windows update. Iemand bij MS heeft mij toen gezegd dat ik dat moetst doen omdat de nieuwe update die je installeerde de oude geupdate heeft maar dat er nog oud (niet EU rotzooi) in bleef hangen). Toen ik dat gedaan heb was mijn EDGE perfect uninstalleerbaar. Proberen waard ?
  10. Ik heb hem uninstalled via Control Panel > Programs and features. Lukt het via die weg ook niet bij jou of is het intussen opgelost ?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...