Ga naar inhoud

Pluizebol

Leden
  • Aantal items

    659
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

1 Volger

Over Pluizebol

  • Titel
    Sat4all Freak
  • Verjaardag 12/03/1947

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    La Douce France
  • Interesses
    Windows 10 Home 64bits, OpenPLi 7.3, Citroën C5 II Hydractive III+

Recente bezoekers van dit profiel

6841 profielweergaven
  1. Zijn dit de zenders waarmee je problemen hebt : goed lezen he één HD 23,5 12187 H 29900 2/3 Canvas HD 23,5 12187 H 29900 2/3 NPO 1 HD 23,5 12187 H 29900 2/3 NPO 2 HD 23,5 11739 V 29900 2/3 NPO 3 HD 23,5 12187 H 29900 2/3
  2. Dat bedoelde ik Sprietje Zendernamen die niet overeenstemmen met wat er echt in de zenderlijst staan. Verkeerde gelezen, weer fout gelezen, enz. schrijft hij zelf al een paar keer. Beetje onduidelijk allemaal he 😀
  3. Je bedoeld waarschijnlijk de zenders één HD (zo heet de vrt 1 namelijk) CANVAS HD NPO 1 HD NPO 2 HD NPO 3 HD
  4. Dank jullie allebei 🙂 Ik heb voor de volgende manier gekozen : Wat vinden jullie ervan ?
  5. Hi Ik ben een complete nul wanneer het over netwerken gaat. Daarom deze vraag. Mijn ET8000 satbox hangt via een Ethernet kabel aan mijn router en ik krijg hem te zien in het netwerk in de File Explorer van Windows 10. Maar .... Ik heb ook een laptop en een notebook die via WiFi aan dezelfde router hangen en die krijg ik NIET te zien in het netwerk in de File Explorer. Ik kan wel hun disks mappen in File Explorer maar zij komen niet in mijn netwerk voor (File Explorer / helemaal links onderaan). Hoe los ik dat op ?
  6. Werkt hier in Frankrijk ook goed op mijn Samsung S7-edge maar er zit een vertraging van 30-tal seconden tussen sat-beeld en het mobiel beeld van de app. Dat reken ik wel goed.
  7. Ik gebruik Windows Defender als anti-virus. Hij staat al lang steevast in de top 5 beste anti-virussen. En ik heb nooit van die grappen.
  8. Mijn oplossing is gewoon Windows Defender gebruiken die steeds in de top van de AV tests uitkomt.
  9. Ik heb zo'n beetje alle testen gedaan die mij werden voorgesteld (waarvoor dank). De problemen hadden uiteindelijk misschien toch iets te maken met het programma TsDoctor want : - ik voelde aan mijn theewater dat ze begonnen waren na het installeren en gebruiken van TsDoctor dat op zich wel degelijk zeer eenvoudig is en perfect werkt. - En toen kwam er de update 3.0 van TsDoctor - die heb ik uiteraard geïnstalleerd. Sedertdien geen problemen meer gehad met SFC /scannow of SFC /verifyonly. Dat wou ik nog even kwijt ter informatie.
  10. @Bielgeets Aan plaatsgebrek kan het volgens mij niet liggen - zie de bezetting van mijn 3 disks hieronder. fstrim ken ik niet, waar haal ik het en hoe start ik het op ? Oeps mijn 3 disk fotootje vergeten toe te voegen. Die local disk C is de system disk met enkel Windows 10 en de geïnstalleerde programmas.
  11. Yep, die heb ik ook al uitgezet (heb er geen vertrouwen in). Nu sta ik 's morgens op, start mij PCs en ga eerst koffie met croissantje drinken en eten. Beetje ver gezocht misschien, maar zou het kunnen dat TsDoctor er iets mee te maken heeft ?
  12. Maar nu weet ik nog steeds niet wie of wat er voor zorgt dat er system-files nu en dan beschadigd geraken. En dat was net mijn oorspronkelijke vraag 😇😇
  13. Dank je voor de info Boudeman Dankjewel Psychosmmie voor de info en voor de volgende link die SFC-scan en DISM mooi uitlegt. https://www.pcwebplus.nl/sfc-scannow-hoe-werkt-de-system-file-checker/
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.