erwin05-verwijderd Geplaatst: 25 januari 2012 Delen Geplaatst: 25 januari 2012 (aangepast) Het multiblok van Triax heeft een graden stand ik kan nergens info vinden waar je deze op in moet stellen ik heb hm geloof ik op 120 staan maar til ik de arm iets op dan wordt het signaal beter weet iemand waar ik hm op in moet stellen 120/140 staat er heel klein op. 25 januari 2012 aangepast door erwin05 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Radenko@onsbrant Geplaatst: 25 januari 2012 Delen Geplaatst: 25 januari 2012 Beste Erwin05, De instelling (skew) van je multirail is afhankelijk van welke satellieten je wil ontvangen en de locatie. Als dit onvoldoende beantwoord is dan even aangeven om welke satellieten het gaat en je woonplaats. Dan kan ik het zo voor je aangeven. Evenals de afzonderlijke skew voor de LNB's. Vu+ duo met combi van 4xlnb twin vast en toch draaibaar met 1 schotel Dreamb 800SE met T55 4x lnb Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
erwin05-verwijderd Geplaatst: 2 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2012 Het gaat mij niet om de skew maar om de graden die op het plastic insteek stuk waar de multifeed in gaat staan. ik heb hm op 120 graden gezet maar dan is het signaal veel minder dus is 140 de juiste. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satencom Geplaatst: 2 februari 2012 Delen Geplaatst: 2 februari 2012 Volgens mij is de stand gelijk als de originele houder ,die moet je er even naast houden ,als je die nog hebt dit bedoel je dacht ik Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
erwin05-verwijderd Geplaatst: 2 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2012 Dat bedoel ik. 140 is de juiste stand. Had dit in eerste instantie ook zo gedaan met de originele houder maar wist nooit of dit de juiste instelling was. Bedankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen