Ga naar inhoud


sab unix f+(mijn eerste linux tuner)


ikkeenjij36

Aanbevolen berichten

hallo sinds kort een sab unix f+ en wil hem eerst even goed instellen voordat ik hem aansluit,wie kan/wil helpen.

De images die erop staan zijn de laatste orginele spark en de enigma2 versie van pkt v3a.

nu heb ik ook al enkele plugin's enz. erin geladen en gaat tot nu toe goed en als het goed is heb ik via dreamboxedit er nu ook de laatste henksat settings erin gekregen.

nu mij vraag zou het nu allemaal in orde moeten zijn om ook gewoon met mijn cd kaartje in de kaartlezer te kunnen kijken?

of moet ik er nog wat aan veranderen aanpassen.

het is de bedoeling dat de tuner straks mee onderweg gaat maar nu is die tijdelijk aan mijn netwerk thuis gekoppeld om dus alles aan te passen/bewerken.

wie heeft er tips voor mij en misschien ook uitleg hoe ik via mijn netwerk een andere image erin kan laden als het nodig is,ook wil ik graag weten of er een ander image is die gewoon overweg kan met de cd kaart in de kaartlezer?

graag hoor ik van jullie.

Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa

Link naar reactie
Delen op andere sites


komm er net ook achter dat ik er een cccam in moet krijgen,heb het goeie bestand op een usb stickje gezet maar kan niet via usb instaleren via het pkt image wie heeft een oplossing hiervoor

kan het via dcc en waar moet ik het ipk bestandje precies zetten?

Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt niet veel uit , ik zou hem in de /tmp plaatsen ( eventueel aanmaken)

Dorus

heb hem geprobeerd via dcc in het mapje temp te zetten maar kan hem nergens terug vinden,klopt dat of doe ik toch nog iets verkeerd?

Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hem geprobeerd via dcc in het mapje temp te zetten maar kan hem nergens terug vinden,klopt dat of doe ik toch nog iets verkeerd?

Waarschijnlijk wel, plaats het gewoon op nieuw in je temp map.

Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam  )

 ( Vu+Zero)   (OpenPli 7.3) (Oscam  )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe kan ik dat het beste doen gewoon met dcc of op andere manier?

ik kan hem dus nergens terug vinden als ik op de transfer knopjes druk dan zie ik niks gebeuren

Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe moet ik fillezilla precies instellen dan?

heb nu als server mijn box ip daarna username en ww en poort 8080

en bedankt alvast voor de moeite

ok al gelukt moest er geen poortnummer bij zetten dus

maar hoe zou ik hem nu kunnen vinden in mijn unix?

aangepast door ikkeenjij36

Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe moet ik fillezilla precies instellen dan?

Filezilla vervangt gewoon DCC het is een algemeen ftp-program, dat je kan gebruiken voor de transfer van je ipk program.

 

Je" ip van de sab" root & paswoord= ken ik niet het zelfde als je in dcc gebruikt.

Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam  )

 ( Vu+Zero)   (OpenPli 7.3) (Oscam  )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Is dat nog gelukt met cccam, ik heb zelf ook een sab f+ daarvan had ik gelezen dat ivm de st chip cccam het niet doet? Ga daarom kijken maar oscam ( in spark) om thuisshare in te stellen.

vier maal Sab Unix F+ Solo's & e-sata 500Gb / Topfield 4000 pvr

alles draaibaar op 64" Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...