Ga naar inhoud


Led lamp geeft geen licht in fitting maar lamp is ok


The Iron Maiden

Aanbevolen berichten

kun je niet beter wat van de bovenkant van de fitting af halen zodat de lamp er dieper in kan?

 

suc6

 

Gerrit

Dat heb ik toen ook gedaan, maar nu krijg je een open rand als er een andere lamp in gaat.

Het was toen maar een heel klein randje,denk dat een "moertje" al dik genoeg is.

Zou 'm eerst even doormeten met een ringetje er tussen.

Zie net, laatste bericht van TIM was ruim drie uur geleden......hij zou toch niet.....

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb helaas geen merk. Ik heb ze goedkoop via marktplaats gekocht.

Als ik de lamp met een enkel moertje niet werkend krijg ga ik kijken of ik op één of andere manier de fitting kan aanpassen

 

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, nog steeds geen licht. Ik heb het even laten rusten en zal later eens kijken wat ik aan de fitting kan doen. Een enkel moertje was in ieder geval niet voldoende.

 

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag 2 verloopfittingen gekocht van E14 naar E27. Nu werken de lampen wel prima, zonder geklooi met soldeertin of moertjes.

Ik kan ze nu niet gebruiken voor hetgene waar ik ze voor gekocht heb, maar ze hebben inmiddels dus een nieuwe bestemming

 

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...