Ga naar inhoud


Marktplaats


Peter Konijn

Aanbevolen berichten

Ik wilde net mijn motor op marktplaats zetten maar ik schrok me rot van wat dat tegenwoordig kost, ligt dat nou aan mij of is het dit jaar al weer duurder geworden? Ik moet nu 25 euro betalen voor 4 weken, terwijl ik vorig jaar volgens mij hem er wel 12 weken voor 25 euro op had staan.

VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200  DM500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites


Marktplaats is inderdaad behoorlijk duur.

 

Elk ander website is gratis (Speurders, Marktnet etc.), echter blijken de meeste mensen toch enkel en alleen op Marktplaats rond te neuzen.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n beetje alles wat ik tot nu toe verkocht heb heb ik verkocht via 2dehands (punt nl). Dit terwijl ik de advertenties ook op MP had staan. TIP :)

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sinds ze zijn opgekocht zijn de advertenties omhooggegaan , ja dan moet je een afweging maken of naar een minder bezochte site

  • of toch de advertentie plaasen want daar zijn toch ondanks de hoge prijzen de meeste kijkers

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind 25 euro voor 12 weken nog wel gaan, maar voor 4 weken vind ik het te veel, misschien dat ik mn motor er wel op zet maar dan wacht ik toch nog ff tot dat het motorseizoen echt begint, onder tussen kan ik hem natuurlijk al wel op alle andere sites zetten.

VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200  DM500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet je hem bij "motor>onderdelen" loop of sloop, die sectie is gratis.. :whistle:

 

HCO.

 

Inderdaad.

En de zoekende een handje helpen met het toevoegen van kernwoorden in je advertentie.

Ik zet meestal onder aan een advertentie alle relevante woorden die betrekking kan hebben op je advertentie.

 

Bijvoorbeeld voor mijn motor;

yamaha fzs 600 fazer fzs600s 600s fzs600 faser tour toer motor toermotor zilver 2006 600cc cc

 

etc.etc.

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd voor een andere partij om op te staan en Marktplaats aan zijn eigen succes ten onder te laten gaan.

en terecht !!!!

 

Verlies maken opwat 2dehands wil vrekopen ????

Al diebannners ; wa brengt da op ???? Nie genoeg blijkbaaar !!!!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...