Ga naar inhoud


PKT UFS910/912/922 E2 NEBULA v1 Image


Ghanssie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Uiteindelijk maar een cccam 214 gebruikt....die deed het. Alleen vandaag bij opstarten niks meer.....Hij blijft cccam maar opstarten en komt niet verder. Alles staat op usb en ik krijg ook de gewone image in de flash niet meer opgestart omdat hij maar blijft booten vanaf usb.......heel handig allemaal......

 

Frank1234

 

-Wat doet hij/zij als je de usb er uit haalt? Start de flash dan niet op?

 

 

-(werk zelf met BA; maar...) via MPI kan je toch ook (zonder zelf in de bootargs te prutsen) bepalen met wat je boot (/opstart)

 

euhm, wat staat er in de flash?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flash start niet meer op als ik de usb verwijder..Ben nu bezig met notfall image en dan maar weer opnieuw. Moet misschien ook nog serieel....Hierna probeer ik BA erop te zetten ipv mpi. Krijg je dan ook een beginscherm met een keuze welke image je wil booten? Hoe kan ik BA het beste erop zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frank1234

 

Het is weeral een tijdje geleden dat ik het eens met mini en MPI geprobeerd heb, maar meen mij ook te herinneren dat ik op een zeker moment bootproblemen heb gehad.

(iets fout aangeklikt in MPI dacht ik)

 

Heb je al geprobeerd om met een volledig nieuwe lei te beginnen? Mini eraf en de gewone bootlaoder erop? (maar dan moet je toch zowel serieel als via lan) en met de AAF recoverytool.

 

En dan herbeginnen....

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus: utp+seriele kabel.

 

Recovery (AAF) opstarten verbinding maken, UFS starten en dan kan je de orig bootloader én ook de notfall image erop zetten.

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan .........

 

Maar eerst een opmerking: Titan schijnt ook heel goed te zijn.

 

En als je dan toch voor PKT of AAF met BA6.1 wenst te gaan....

 

usb voorbereiden: formatteren in fat32 en XBA benoemen.

 

eerst een aaf-orig-mod image flashen met een secondbootloader

 

lan opties aanpassen zodat je kan inloggen/ftp-en, receiver aanzetten

 

KCC opstarten, eventueel een ftp serv installeren (mocht die nog niet draaien), usb aansluiten (best achter onderaan), BA installeren (probeer een 2 GB usb te gebruiken en laat bij de installatie de usb partitioneren). Vervolgens multiboot installeren (baboot 07)

 

Best dan eens receiver uit/aan-zetten en als het niet gelukt is, gewoon eens herbeginnen tot het wel lukt.

 

Receiver dan in stby brengen (met klok op het scherm).

 

Naar BA menu gaan en kiezen voor installeren van image in partitie.

 

Partitie uitkiezen, zijn werk laten doen en dan de second bootloader starten.

 

Receiver uitzetten, 20 seconden wachten en opnieuw opstarten. Je kan dan kiezen wat je wil opstarten.

 

Succes.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels 203 erop gezet. Ben nu bezig met BA maar dat wil niet lukken...Netframework op de pc is niet goed?? Ik heb nog xp. Moet ik de pc eerst updaten?

 

Het is al weer enige tijd geleden, dat ik dit gedaan heb. Het probleem was toen juist de update naar een nieuwere versie. Het terugzetten van een eerdere versie was de oplossing. Weet niet meer precies welke versie.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me al vaker overkomen dat na het opnieuw flashen de lan instellingen die via de wizard werden ingegeven niet klopten. Heb je het al opnieuw proberen in te voeren via het menu?

 

En sorry voor de vraag; maar heb je toevallig niets veranderd aan jouw netwerk om te kunnen "recoveren"?

 

(die Kathy heeft precies serieuze kuren ;))

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...