Ga naar inhoud


3D, wel of niet een actieve bril nemen + nog een paar vragen


Aanbevolen berichten

Alle merken zullen op deze techniek overgaan, zo heeft Panasonic ook de VT50 aangekondigd met passief 3d.

 

Het is niet de VT50, maar de ET5 serie. Zie dit verhaaltje op de web site van Panasonic:

 

ET5-serie

De vijf modellen in de ET5-serie, de 32-inch TX-L32ET5, de 37-inch TX-L37ET5, de 42-inch TX-L42ET5, de 47-inch TX-L47ET5 en de 55-inch TX-L55ET5, zijn voorzien van een 3D IPS LED-scherm en worden geleverd met vier passieve 3D-brillen. Daarnaast zijn deze modellen voorzien van:

• een IPS LED-scherm en 300 Hz Backlight Scanning voor een hogere bewegingsresolutie tijdens snelle actiescènes wat resulteert in een vloeiender en scherper beeld; Clear Panel; Brilliant Contrast; VIERA Connect met ingebouwde Wi-Fi en browser; 2D naar 3D conversie; Sociaal netwerk/TV-functie; Media Player; DLNA; vier HDMI- en drie USB-poorten; een pc-aansluiting.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nogmaals mijn advies , wacht nog even tot de E serie uit komt van Samsung, dat zijn namelijk OLED tv's En kijk dan verder.

 

De nieuwe serie van Samsung (de E-serie) bevat Plasma en LCD tv's. En als het goed is brengt Samsung dit jaar ook nog een OLED tv uit. Even wachten op de E serie is dus niet helemaal waar :)

 

Overigens brengt LG dit jaar (2e helft ) ook een OLED tv uit. Deze heeft op de CES een prijs gewonnen (zover je daar enige waarde aan hecht)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo kan je altijd overal op wachten, 3D is voor mij niet het belangrijkste, sterker nog, ik heb er nog nauwelijks naar gekeken.

 

Ik ben super tevreden over die prachtige dunne TV aan de muur en ook over de beeldkwaliteit, nergens spijt van.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch begrijp ik niet helemaal wat Panasonic nou wil. LG heeft een hele range van dit soort toestellen, van goedkoop tot high-end en nu met mooie vormgeving, Philips heeft ook mooie vormgeving en Ambilight, Toshiba heeft een ingebouwde calibratie mogelijkheid, maar bij Panasonic heb ik nog niets kunnen ontdekken dat zich positief onderscheidt van de andere passief-3D aanbieders. Een wat halfslachtige strategie heb ik de indruk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Panasonic is altijd al een behoudender merk geweest en focust zich meer op kwaliteit dan op design en vooruitstrevende technieken. Ik vroeg in september 2011 op een beurs wanneer zij met HbbTV zouden komen, ze wisten daar toen nog niet eens wat dat betekende. VieraCast is heel flexibel, was het beste antwoord dat ik kreeg.

 

De Plasma - tvs zijn nog steeds qua beeldkwaliteit ongeëvenaard. Passief 3D zal dan niet mogelijk zijn op Plasma, wie weet wordt er wel een nieuwere techniek ontdekt binnenkort, shutter-techniek zal zeker geen blijvertje zijn op de 3D markt.

 

Op 3D-gebied voor LED tv's zijn ze dit jaar nog niet volledig klaar om over te gaan op passief, zullen volgend jaar wel 100% om zijn vermoed ik.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...