Ga naar inhoud


Clarke-Tech HD6600 sst Plus : nieuwe software update ????


robtopf

Aanbevolen berichten

Is er iemand bekend met een software update voor de 6600sstPlus ?

 

Dit verhaal wordt mij verteld door mijn leverancier, waar ik mijn set op 20 januari ter reparatie heb aangeboden.

Mijn probleem was dat tuner 2 geheel niet functioneerde. Met Tuner 1 geen problemen !

Nu zijn we 8 weken verder en zie ik het somber in.

 

De softwareversie welke op mijn STB was geladen is V 1.17p, welke de laatst bekende versie is .

Naar mijn mening lijkt het mij onwaarschijnlijk dat een software update noodzakelijk zou zijn om een defecte tuner weer te laten werken.

 

Gaarne reactie

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Vervolg:

 

Gisteren (30/03/2012) eindelijk ,op mijn verzoek,mijn 6600 terugontvangen.

van de importeur.

Buiten het bekende softwareprobleem werd ook melding gemaakt dat de hard disk "problemen" vertoonde.

De leverancier heeft een nieuwe disk geleverd en het lijkt al beter te gaan.

Wat ik oorsronkelijk dacht , dat tuner2 hardwarematig niet werkte was niet juist na wat tests blijkt dat tuner gewoon meedoet.

 

Betreffende de Firmware upgrade heb ik van een Duits forum vernomen, dat Clarke-Tech al een (tussen) update heeft geproduceerd (V 1.19 ) , maar dat deze al een aantal problemen oplost maar nog niet officieel ter beschikking wordt gesteld. Sommige nieuwe kopers in Duitsland ontvangen wel reeds een box met deze firmware upgrade. Het wachten is dus op de begeerde finale versie V 1.20 ?????

Helaas lopen de Koreanen niet zo snel !!!!!

aangepast door robtopf

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Inmiddels is nieuwe firmware voor de 6600SST en de 6600SST Plus beschikbaar . Versie v1.21 en v 1.21p . Ik heb de Nederlandse importeur op de hoogte gesteld en die heeft op mijn verzoek ook alleen de firmware voor de 6600sst op de site geplaatst. Voor de plus versie dien je maar de Duitse nachtvogel te gaan.

 

Gezien de geringe reactie in dit forum op deze draad kan deze wat mij betreft gesloten worden..............Robtopf.................................

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk heb je zo weinig reacties omdat je dit topic in het verkeerde forum geplaatst hebt. Bovendien stel je geen vragen en dan wordt er dus ook geen reactie geplaatst, evenwel zie je aan het aantal x gelezen dat er wel interesse in je opmerkingen is.

Ik ga het topic nu van Overige ontvangers naar ClarkTech/Xtrend plaatsen.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...