Ga naar inhoud


KRO detectives kijken zonder kaart?


henrilacapelle

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zit in Frankrijk, heb mijn CD kaarten vergeten mee te nemen en wil toch graag naar de aflevering van vanavond kijken.

Via de PC is wellicht een optie, echter er zit regiobescherming op dat programma. Dus niet mogelijk maar wellicht met een ander IP nummer wel. Wie weet hoe dat moet?

 

Ik heb nog een "oude" CDkaart liggen, zo'n zwarte, en daarmee is het mogelijk naar de FTA zenders te kijken echter geen Ned.1,2 of 3 of is er een truc mogelijk?

 

Wie kan me helpen?

Bij voorbaat dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gaat niet lukken.Je hebt een geldige kaart nodig.

Als je oude zwarte kaart is vervangen door een oranje dan werkt deze kaart niet meer.

Je kunt wel kijken of je programma op BVN is.Dit kanaal is FTA.

De zenders NL1,2 en 3,incl. de HD varianten hiervan zijn FTV.

Hiervoor is dus wel een kaart nodig.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de reacties. De kaarten worden door een aardige buurman opgestuurd, dus met een weekje is het leed weer geleden.

Blijft de vraag of de, inmiddels gemiste, uitzending via "uitzending gemist" kunnen worden bekeken met een ander IP adres. Het door de PC aangegeven adres werkt dus niet i.v.m. regiobescherming. Iemand de kennis en wil om die te delen?

 

Dank,Dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou een proxy thuis kunnen opzetten, zodat je via je thuis-PC in Frankrijk kijkt. Ik weet alleen niet of het technisch voor jou mogelijk is om dat allemaal op afstand te doen...

VPN is wellicht ook een optie.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je suggesties Hadrian. Is mij toch iets te ingewikkeld.

Los daarvan op het Franse platteland is de downloadsnelheid ongeveer 1 mb. Dus het kijken naar een TV programma zal met veel horten en stoten gaan vrees ik. De kaarten zijn inmiddels geaariveerd. Heeft de Franse post dus eens snel gewerkt.

 

Groet allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...