Ga naar inhoud


SAB Titan II HD Combo wie heeft hem en wat vindt u ervan


Juultje

Aanbevolen berichten

Ik heb van iemand gehoord dat de sab titan II HD Combo super goed is.

 

Ik heb nu een technosat 4 lnb, dus astra 1, 2, 3 en hotbird. Met 2 aansluiten dus voor kijken en opnemen of bijv. 2 recievers.

 

Nu heb ik een vraagje kan je daar makkelijk cardsharing meedoen en ik heb ook digitenne, dus ik hoorde dat ik mijn kleine digitenne ontvanger er ook als extra in kan steken en dan mijn kaart van digitenne.

 

Voorheen had ik een dreambox 7000S en ik heb geen hd tv. Maar wel een lc tv en dat vind ik goed genoeg voor mij.

 

Voor mij is het belangrijk dat ik de engelse vrije zenders kan zien, zoals true movies 1 en 2 en true movies entertainment.

 

Cardsharing voor de toekomst lijkt me ook super. Maar werkt dat makkelijk of is het ingewikkelder als bij de dreambox 7000. Dus het zou fijn zijn, dat ik veel zenders kan ontvangen.

 

Wie heeft een SAB Titan II HD combo en wat vinden jullie van hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben zeer tevreden over de SAB Titan. Vooral omdat deze receiver gemakkelijk in te stellen is. Veel makkelijker dan een Dreambox, al heeft een Dreambox misschien meer mogelijkheden. Voor een beginner is een Titan ideaal. Instellen van satellieten, homesharing, het gaat allemaal makkelijk en simpel..

Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3

FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb vandaag de sab titan II Combo HD gekocht. Komt volgende week binnen. spannend.

 

Ik heb er voor gekozen omdat ik ook digitenne heb en ook een schotel. Dus kan ik hem in een apparaat doen. Ik zoek nog wel een originele sky reciever die met de technisat met 4 lnb's om kan gaan, zodat ik de onderste schotel kan verwijderen. Mijn technisat heeft heeft namelijk 2.

 

Omdat ik ook graag kijk naar engelse zenders, zonder share, bijv. truemovies wil ik een orginele box, want als er ooit storing is op mijn sab titan, dan kan ik toch nog een leuke film kijken via de originele reciever. Ik heb er wel een, maar die werkt niet op de technisat. Dus vandaar dat ik een nieuwere digibox zoek, die met meerdere lnb's om kan gaan.

 

Mijn digitenne-ontvanger gaat stop ik straks boven in de kast, zodat mocht er ooit storing zijn, dat ik hem weer even erbij kan pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van welke site kan ik beste de nieuwste update downloaden. Ik ga maandag ergens een nieuwe usb-stick 4 gb kopen en een hdmi-kabel.

 

Hoe zet je er precies een nieuwe kanalenlijst in. Want als ik in de handleidingen kijk, staat dit er niet in.

 

Jammer, dat ze niet iets hebben voor de mac. Ik heb gelukkig op mijn imac nog windows xp staan. Mochten ze wel iets voor de mac hebben, hoor ik dit graag.

 

Wat zijn de beste handleidingen.

aangepast door Juultje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

en er voor deze ontvanger zeer goed werkende alternative software.

 

-----------------------------------------------------------

johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt beiden voor het antwoord, eigenlijk ben ik op zoek naar een derde receiver met een rf modulator en mogelijkheid tot CS.

Kunnen jullie me bevestigen of die antenne in en out achteraan het toestel werkelijk een rf modulator is, dus coax kabel erin en een oud tv toestel aan de andere kant van de coax?

 

Alvast bedankt!

 

Jefken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier staat de titan II al 2 jaar perfect te draaien in de woonkamer waar ma hem gebruikt .

 

Heb er eigenlijk in al die tijd geen omkijken naar gehad , doet perfect wat ie moet doen . Het is niet de snelste zapper ( +- gelijk aan de M7 ) , maar het beeld is gewoon goed , heeft fastscan voor tvv en CD , en met cccamd werkt de interne share perfect me de ultimo en cccam . En dat voor een mooie prijs :) .

 

@jefken , er zit een dvb-t of c tuner in , geen modulator dus .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

smoking sory dat ik je moet corigeren maar de sab titan 2 heeft wel een RF door lus mogenluk heid voor het aan sluiten voor een oude TV hij zit boven de RS232 aan sluiting.

 

---------------------------------------------------------------------------------------

johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...