Ga naar inhoud


SAB Titan II HD Combo wie heeft hem en wat vindt u ervan


Juultje

Aanbevolen berichten

Johan,

 

Bedankt dit is leuk nieuws, ik ben bijna overtuigd, hoe zit het met de CS, ik lees hier dat dit via cccamd gaat, dit is waarschijnlijk een gemodificeerde mgcamd, mgcamd draait ook heb ik reeds gelezen maar hoe zit dit met OScam? Ik vind niets over Oscam, waarschijnlijk werkt deze niet op de Sab Titan, of toch? Indien niet, zijn er vooruitzichten naar de toekomst mbt OScam.

Dit laatste is voor mij niet zo belangrijk, maar ben er toch nieuwsgierig naar, en het zou mooi meegenomen zijn mocht Oscam draaien op deze kist, nu of in de toekomst.

Het allerbelangrijkste voor mij zou zijn dat ik de box kan gebruiken als client zonder "freezes" gebruik makend van een OScam server op m'n andere receiver.

 

Jef.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Johan,

 

Ik begrijp je vraag niet goed, ik denk dat je m'n situatie verkeerd inschat;

Ik overweeg ernstig mij de sab titan 2 aan te schaffen, hij moet dienst doen als cliënt, ik heb hier twee stabiele OScam servers draaien op 2 verschillende enigma2 boxen.

 

Groeten, Jefken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De sab titan werkt met cccam 2.0.11 en mgcamd . Zo wordt deze hier toch weergegeven in de webif . Ik heb totaal geen verstand van oscam , maar denk wel dat indien je een cccam versie als client gebruikt , dit met een oscam server kan werken .

 

 

hsdata.rar

 

Deze cfg aanpassen , op usb zetten en dan via internet - server menu inladen en klaar . Al kan je het ook manueel via de afstandsbediening doen .

 

 

@AZBOXHDX , je hebt idd gelijk , heb die bak al 2 jaar nietmeer langs achteren bekeken :grin: .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ben van plan de Sab Titan 1 of 2 aan te schaffen.

Weet iemand of deze ook goed werken in aansluiting op een beeldbuis televisie?

Is bijv. teletext goed te lezen?

 

Weet iemand of er verschil zit tussen beide modellen is in gebruikersgemak, de snelheid bij het zappen of anderszins?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds een paar weken heb ik ook een sab titan 2 hd.

Ik heb er zojuist de laatste sw opgezet. (Lemontree-Pro-1.4.86-sabtitan2-byFFTeam)

Deze heeft geen keuze voor de nl-taal. Dat is geen probleem, maar net zoals bij de sw die er op zat (1.4.33) kan ik in het ca-smartcard menu maar een datum van de cd-kaart vinden.

Is er sw waarbij wel de beide datums zichtbaar zijn?

Nog een tip. Ik had een aantal mcaskey bin-bestanden die ik mcaskey 1, mcaskey 2 ...etc had genoemd.

De naam moet echter mcaskey zijn anders werd ie door de ontvanger niet herkend, dit betreft softcam uploaden.

 

Nog een vraag aan de moderatoren: Kan er niet een subforum sab-ontvangers komen?

 

mvg,

 

Youriy

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Drent, Ik heb deze box (titan II) nog maar pas een week, Ik heb hem aangekocht enkel om de rf modulator die er achteraan opzit.

Ik heb hier thuis nog twee beeldbuis tv's, via een remote extender, kijk en bedien ik de box dan ook in de keuken of slaapkamer.

Het is een box die geschikt is om tv te kijken, meer niet, teletext is goed te lezen.

Voor het sharen is ie enkel geschikt als client, eventueel als server maar dan moet je meerdere Titan's hebben.

Ik zou het leuk vinden mocht op deze box in de toekomst Oscam kan op gedraaid worden.

Ik draai er Sab Titan II amstar 1.4.33 op.

 

Groeten, Jefken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Jefken,

 

Ik heb de Titan II Combo op proef gekocht.

Ik gebruik de box ook uitsluitend om gewoon tv te kijken en teletext te lezen.

Teletext is inderdaad goed te lezen.

Echter als je de kanaal-lijst opvraagt met de OK toets dan geeft hij heel slecht lezen.

Dit doet hij ook bij de kanaalinformatie als je overschakelt en in het Menu,

Dit is allemaal heel moeilijk te lezen.

Bij zappen doet het zo'n 4 seconden voordat de gekozen zender er helemaal is.

Jammer van dit want verder lijkt het voor mij een prima apparaat.

 

Ligt het gewoon aan de combinatie met de oude beeldbuis-tv of weet jij - of iemand anders - hier een oplossing voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

HIer staat ook een sab titan 2

zelf gebruik ik de laatste 1.4.86 amstar versie.

 

Eingelijk is het een hele leuke ontvanger voor het geld die ook nog eens heel eenvoudig te bedienen is.

zoals auto diseqc en fastscan voor canaldigitaal.

Bovendien werkt de ontvanger ook nog erg stabiel.

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...