Ga naar inhoud


Nieuwe Ketnet (nog) geen beeld


Zebit

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb de nieuwe Ketnet in mijn zenderlijst geconfigureerd maar ik krijg geen beeld... service is gecodeerd.

Een dikke week geleden heb ik bij TVV zoals gevraagd geregistreerd en zou kednet actief moeten komen.

 

Kan dat kloppen en is deze pas echt te zien vanaf 1 mei of is er iets niet geregeld met mijn smartcard?

 

 

Mijn configuratie.

Media PC MCE 7 met 3 DVB S2 tuners en een DM600 voor de card sharing (Ccam 2.2.1)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zowel op Astra1 en 3 verschijnt nu het beeld, Yes, U heb de nieuwe plaats voor Ketnet gevonden.

Nog geen programma's, maar wel beeld en geluid.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik raar dat je geen beeld hebt. Ik heb beeld zowel op 19 als 23.

Maar voor je kinderen nog geen probleem. Zenden morgenvroeg ook nog op het oude uit.

aangepast door jph

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vanmorgen gebeld...hun zenderlijst is van 17/04.....

staat nergens Ketnet, Jim,....nieuwe frequenties op voor niet gecertificeerde ontvangers

 

zal pas morgen (1 mei) beschikbaar zijn nieuwe zenderlijst?! toch triestig....

 

canaldigitaal had wel frequentielijst doorgemaild, maar die werken niet.....af en toe geluid op JIM, maar geen beeld....

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet uiteraard een fastscan doen. Dan krijg je op Zender 2 de melding dat Ketnet is verhuisd. Naam zender nog steeds ketnet/canvas en freq 23.5 12188

Onder zender 12 met als naam test krijg je Ketnet ( op astra 1) freq 12722 ( de oude)

Onder zender 13 Vitaliteit krijg je 'gecodeerde zender': daar zullen denk ik de Regionale komen.

 

Vermoed dat morgen alles ok zal zijn: op zender 2 canvas mpeg4(?), zender 12 Ketnet (mpeg4) en regionale (mpeg4).

Waar Ketnet (12722 sd) zal terecht komen? mistere et boules de gomme.

Erudiet

Link naar reactie
Delen op andere sites

en ondertussen is Ketnet te zien op nr 12 , en vanaf 12:00 tot 06:00 kun je enkele regionalen bekijken op nr 13 , ps ik heb niets moeten inladen , alles is netjes automatisch gegaan

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een oude Emu-box, dus eentje die geen mpeg4 kan lezen, heb geluid geen beeld op Ketnet op 12 en melding gecodeerde zender.

Heb wel ketnet op de vroegere frequentie en op zender 2

Vermoed dat er iets is met mijn tweede kaart. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen.

Erudiet

aangepast door Erudiet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast DIGIBOY

Ik heb vandaag mijn LED Samsung Tv (6500 series) opnieuw ingescant. Ik maak gebruik van een Officiele Tv Vlaanderen cam module met smartcard. Dus zonder ontvanger er tussen. (tv heeft een cam aansluiting).

 

Mijn vragen: Is mijn HD tv nu geschikt voor de HD kanalen of moet ik daartussen een Tv Vlaanderen HD ontvanger plaatsen? (MPEG4)

 

Ketnet/Op12 heb ik de melding: uw abonnement is niet geldig voor dit kanaal... ik heb nogthans ketnet laten activeren 1 maand geleden.

 

Ik heb voorlopig enkel volgende satelliet systeem: 1 Universele LNB / Astra 19,2°

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...