Ga naar inhoud


Nog geen nieuwe zenderlijst TVV ?


marleentje

Aanbevolen berichten

Zopas de fastsan voor tvv uitgevoerd, nog geen nieuwe zenderlijst ?

Dus nog geen Ketnet, ook ARD-HD en ARTE-HD nog niet aangepast ?

Ik dacht dat ze wat korter op de bal zouden spelen. Maar ja wie werkt op 1 mei ?

 

Gtjes. Leen

DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je een m7 sat801. Ik dacht eerst ook dat ik de nieuwe lijst niet kon laden. Ketnet en de regionale op 13 staan echter niet op de juiste volgorde. 13 staat tussen 176 en 178 en ketnet staat tussen 108 en 111. Sorteren helpt niet. Ik zal ze manueel naar de juiste plaats moeten zetten. Op ketnet op12 heb ik trouwens geen beeld."Geen toegang gecodeert signaal" is de melding.

edit: fabrieksinstelling gedaan en nu staat alles in juiste volgorde,maar nog geen beeld.Op mijn hoofdkaart heb ik wel beeld.

aangepast door frododehobbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

@frododehobbit, heb je je wel bij tvv aangemeld om Ketnet te kunnen ontvangen ?

Als je niet het hoogste pakket hebt en je hebt het niet apart aangevraagd, via het strookje wat je hebt gekregen, dan zal je geen beeld hebben.

 

Bel morgen maar eens naar de klantendienst, je kan telefonisch ook reageren.

En als je de brief nog liggen hebt, er stond ook een URL op waar je het online kon aanvragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

redneck eyeball, waarom MOETEN we de activatie van Ketnet aanvragen? TVV kan het signaal toch ook eenvoudigweg doorsturen en degenen die de juiste ontvanger en abonnement hebben krijgen dan toch beeld?

 

Ze willen weten wie allemaal al een HD-ontvanger heeft zodat ze sneller alles kunnen uitzenden in mp4.

Heeft iemand nog de URL om de registratie te doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ketnet zit in het licht pakket , dus je moet je niet aanmelden, mogelijks dien je een fastscan uit te voeren , staat trouwens ook vermeld op hun info kanaal

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Activeren kan via http://www.tv-vlaanderen.be/klaarvoorhd/aanbod.html Alles invullen en dan kiezen voor "ik heb al een hd ontvanger" Je krijgt dan volgende mail:

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben de aanpassing van uw gegevens goed ontvangen en verwerkt. Vanaf 1 mei zal u dan ook toegang hebben tot het nieuwe Ketnet.

Met vriendelijke groeten,

Heb echter nog altijd geen beeld. Zal morgen maar eens bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Activeren kan via http://www.tv-vlaand...rhd/aanbod.html Alles invullen en dan kiezen voor "ik heb al een hd ontvanger" Je krijgt dan volgende mail:

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben de aanpassing van uw gegevens goed ontvangen en verwerkt. Vanaf 1 mei zal u dan ook toegang hebben tot het nieuwe Ketnet.

Met vriendelijke groeten,

Heb echter nog altijd geen beeld. Zal morgen maar eens bellen.

 

Url hierboven geeft aan dat ik al een HD ontvanger heb. ( Nog maar sinds een dag mijn oude dm7025 vervangen door CT-9200 )

Geen beeld op ketnet, al de rest wel ok. ( Jim, Regionale )

 

Zou het iets te maken kunnen hebben dat ik nog op het oude "basispakket" zit ipv het huidige "Basic Light" ?

 

Smartcard lijkt ok: ............... rev I4A entitlements:

0000 MANAGMENT : 2012-07-02

006c TV VLAANDEREN : 2012-07-02

aangepast door iopdodo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Vampire Trix

Nadat je doorgeeft dat je een HD-ontvanger hebt via die link duurt het tot na middernacht voor de wijzigingen uitgevoerd worden.

Je moet dus tot morgen wachten en je zal beeld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...