Ga naar inhoud


M7 801 Weergave van opnames via USB stick


Theofrans

Aanbevolen berichten

Bij het bekijken van opgenomen programma's doen zich volgend probleem voor:

Het beeld verspringt vooruit en blijft dan statisch staan ,het geluid blijft normaal verder lopen.

Op het moment dat het geluid synchroon met het statische beeld komt ,begint zowel beeld als geluid normaal verder te

gaan.

Na een korte tijd herhaalt het bovenvermeld probleem zich.

Op de opnames van VTM is dit verschijnsel erger dan op VRT.

Na contactname met TVV hebben ze mijn ontvanger een "harde resset" gegeven ,het probleem blijft echter.

Wie weet raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Theofrans,

 

Welkom op dit forum !

 

Gebruik je wel een High Speed usb stick ? - Soms moeilijk om "het kaf van van het koren" te onderscheiden - De stick herformatteren mét de M7 helpt soms ook ....

 

Grt, Marc.

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Patriot XPorter (200x read) of de Rage Quad (25MB/s write) - Beide doen het alvast prima.

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Marc-Sim,

Vooreerst bedankt voor de snelle reactie,

Ik weet niet of de bovenvermelde USB stick een High speed stick is.

Wat betreft het herformatteren met de M7,hoe geschied dit?

Heb enkel gezien via de menu van de M7in de rubriek" USB/harde schijf "er geen formattering vermeld staat

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...