Ga naar inhoud


Website in google


meta

Aanbevolen berichten


Wanneer ik Almhut in google intik zie ik nooit mijn homepage staan.

Hoe kan dit ? ( www.alhut.nl )

 

omdat ten eerste uw url niet bestaat,en ten 2de je meta tags moet aanmaken en je site dan aanmelden bij verschillende zoekmachine's.

een sitemap.xml en een bing auth kan ook veel helpen.....

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google bekijkt grotendeels de inhoud van je Site. Op jouw site staat het woord Almhut geen enkele keer vermeld. Sterker nog, jouw site bestaat voor een groot deel uit plaatjes en kan moeilijk worden geindexeerd door Google. Tevens heeft het geen inhoud tags.Alles bestaat uit plaatjes.

 

Misschien is het makkelijk als je een keer wat sites bezoekt die beschrijven hoe je je site kan optimaliseren zodat zoekmachines je beter kan vinden.

Google: hoe wordt ik gevonden door google?

aangepast door lolstar
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je bron van je site eens bekeken,staat nog op dat je de site van een ander hebt gecopieerd,

zou eens je site goed onder handen nemen en die meer gebruiksvriendelijk maken voor zoekmachine's,

heb dinsdagnacht een nieuwe site gestart en na 10 uur stond die al in de bing zoekmachine te vinden,

er komt wat werk aan te pas om dat zo snel in een zoekmachine te krijgen,

maar eens je dat hebt kan het vlug gaan,

bij google kom je er niet direct in,kan tot een maand duren eer ze je toevoegen,

dus na 1 dag al niet direct denken dat je er in zal staan.

gebruik de juiste zoekwoorden ook in uw meta tags.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het de URL is van de maker van het software pakket wat hij gebruikt.

Maar de site is idd niet echt zoekmachine vriendelijk..

 

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal moeten wonderen verrichtten om deze site ooit in google te krijgen.

  1. Je pagina's dragen geen herkenbare titels (je index pagina heeft als titel index Page 1) Daar moet je minimaal "Almhut" van maken. Dit doe je door in het head gedeelte <title>index Page 1</title> te vervangen door <title>Almhut</title>
     
  2. Er staat op deze website bijna geen tekst. Google heeft tekst en zeker terugkomende woord nodig. Zo kan je op je index pagina het woord almhut een paar keer laten voor komen.
     
  3. Geen keywords tag (zoekwoorden die google gebruikers mogelijk kunnen ingegeven om jou site te vinden)
     
  4. Geen description tag. zie bijalge (Dat is een korte omschrijving van uw site die verschijnt onder de url op de zoek resultaten van google)

post-31179-0-77095700-1339244639_thumb.png

 

Dat zijn nog maar de dingen die meteen in het oog springen

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet daar eens heel snel een stop knop op voor die herrie!

Niks tegen U2, maar alleen als ik dat wil...

 

 

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vreemde is dat www.brandweerwommels.nl eigenlijk een zelfde soort site is

en die staat bovenaan.

 

 

Dat heeft te maken met de woorden combinatie. Als je brandweer + wommels in google intypt bestaat er gewoon geen andere site met die woorden combinatie. Dus zet google die op nr 1.

almhut, almhutte, almhutten daarentegen zijn veel voorkomend woorden en daarom is het belangrijk dat je goede metatags en zo in je site voorziet.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...