Ga naar inhoud


Inhoud familie pakket ?


Schiksie

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een maand een 2e kaart bij CD aangeschaft en die werkte de 1e maand prima maar daarna een week geduurd voor CD ze gekoppeld kon krijgen. Nu toch op hun advies van Basis naar Family gegaan maar ik begrijp niet precies wat daar nu in zit.

 

Ik kom op deze vraag omdat de "normale"HD zenders aangeven "geen abonnement". Dus RTL4, 5, 7 8 SBS6, Net5 HD, Veronica HD, Discovery HD, Penthouse HD, Travel Channel HD, zijn niet toegankelijk met melding : geen abonnement op dit kanaal.

 

History HD, Canvas HD en Een HD werken prima.

 

Als ik nu google kom je op denk ik een oude pagina :

 

http://www.canaldigitaal.nl/zenderpakke ... akket.aspx

 

Waarbij dus staat dat HD 5 euro extra is maar direct via die site kom je op :

 

http://www.canaldigitaal.nl/televisie/familiehd.aspx

 

Ik ga er dus vanuit dat "normaal Familie" niet meer bestaat. Hoor ik nu bij dat familie pakket van de 1e 9 maanden 14,95- ook die HD zenders te krijgen ? Ja toch ?

 

Zo ja wat kan dan het probleem zijn ? Verkeerde afstelling op de Astra 23.5 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ah ha......jesus dan is die site wel heel erg onduidelijk....daar had ik al meer posts over gezien. Mag dat zo maar ? Er staat toch echt Family HD 9 maanden voor 14,95 ? Er staat nergens bij dat je dan nog eens 5 Euro p/m moet neerleggen voor HD zenders ? Ik heb nog een keer gekeken....het staat echt nergens :mellow: dit mag toch niet zo maar ? Er staat : Met FamilieHD ontvang je alle Basis- en Basis HD-zenders. Daarnaast ontvang je 22 extra Familie-zenders. Of wordt de korting van 5 Euro HD er dan ook afgehaald ? Vreemd verhaal dit.

 

Als je er op klikt en gaat naar wat krijg je staand die zenders er toch gewoon bij ? Ik ga maar weer eens mailen met CD......vreemd vreemd verhaal.

aangepast door Schiksie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens een pm berichtje op hun forum.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmmm hebben ze een eigen forum dan ? Zojuist gebeld met ze en gevraagd waarom die actie er zo staat en dat er nergens bij staat dat het niet geldt voor bestaande klanten. Ja daar was de medewerker het ook wel mee eens, dat is inderdaad erg slordig en onduidelijk. Hij bood me wel 3 maanden HD op proef aan, wel gewoon voor 5 euro p/m maar dan zat ik er niet meteen een jaar aan vast en kon ik na 2 maanden opzeggen. Toen ging hij dat in orde maken en kwam hij terug en toen zie hij dat ik 4 maanden HD gratis kreeg.......ok super.....en krijg ik daar nog een bevestiging van, ja maar hij wist niet hoe..of dat per mail was of per brief. Na mijn vorige contact om de 2e smartcard te activeren ben ik echt een beetje huiverig want ook die medewerker heeft toen niet gedaan wat hij beloofde. Kan je mij vertellen waar dat forum is dan ga ik iemand daar even de naam van de medewerker pm-en en de belofte die gedaan is ;) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat toch echt Family HD 9 maanden voor 14,95 ? Er staat nergens bij dat je dan nog eens 5 Euro p/m moet neerleggen voor HD zenders ? Ik heb nog een keer gekeken....het staat echt nergens :mellow: dit mag toch niet zo maar ? Er staat : Met FamilieHD ontvang je alle Basis- en Basis HD-zenders. Daarnaast ontvang je 22 extra Familie-zenders. Of wordt de korting van 5 Euro HD er dan ook afgehaald ? Vreemd verhaal dit.

 

familie pakket kost 14.95 en HD 5 euro is 19.95, nu geef je zelf al aan dat je de 1ste 9 maand maar 14.95 hoeft te betalen en na die 9 maand is het 19.95 dus HD 1ste 9 maand gratis en daar zit dan toch je 5 euro

 

Familie HD € 19,95

Nu € 14,95

 

Gr Johannes

 

Familie

  • Voor het hele gezin
  • € 14,95 per maand
  • Actie: 6 maanden € 9,95
  • Honderden vrij te ontvangen zenders

aangepast door john-sathopper

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

familie pakket kost 14.95 en HD 5 euro is 19.95, nu geef je zelf al aan dat je de 1ste 9 maand maar 14.95 hoeft te betalen en na die 9 maand is het 19.95 dus HD 1ste 9 maand gratis en daar zit dan toch je 5 euro

 

Familie HD € 19,95

Nu € 14,95

 

Gr Johannes

 

 

Familie

  • Voor het hele gezin
  • € 14,95 per maand
  • Actie: 6 maanden € 9,95
  • Honderden vrij te ontvangen zenders

 

 

Hoi John, was het maar zo :-) dan was er geen probleem natuurlijk. Nee ik heb echt Familie normaal gekregen voor 14,95 dus zonder de HD zenders en niet voor 9,95 p/m. Waar zie jij die actie trouwens voor 6 maanden 9,95 want die kan ik niet vinden ? En nee ik heb dus niet die actie Familie HD 9 maanden voor 14,95 gekregen, dat is het hele punt precies.

 

Kijk dit kreeg ik toen ik 2 dagen geleden upgraden van Basis :

 

Uw abonnement

Abonnement: Familie-pakket

Kosten: € 14,95 p.m.

Activeringskosten: € 3,95

 

Dus niks actie voor bestaande klanten. De medewerker zei ook nog, ja maar u kan toch zien in MijnCanaldigitaal......uhhhh ja maar dat wil nog niet zeggen dat het eerlijk is en dat er ook maar ergens duidelijk vermeld staat dat een bestaande klant die upgrade die actie niet krijgt ? Maar ja ik ben al blij als ze echt die 4 maanden gratis HD toevoegen.

aangepast door Schiksie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok de medewerker heeft het aangepast naar HD......maar wat zie ik tot mijn grote verbazing.....precies wat niet was afgesproken gebeurt dus toch. Dus de looptijd van film 1 HD ( wat ik in agustus dit jaar een jaar heb) gebeurt niks mee ? Nee meneer dat is een premium en staat los van het hoofdpakket dus daar gebeurt niks mee........de looptijd blijft hetzelfde.

 

En ja hoor :

 

J P H SCHIKS, accountnummer ****** linkarrows.gif smartcard 12857************ Extra kaart Familie-pakket contract tot 06-30-2013 linkarrows.gif smartcard 12857************ FamilieHD-pakket contract tot 06-30-2013 Film1 HD contract tot 06-30-2013

 

 

zucht......maar weer even mailen dan :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.canaldigitaal.nl/zenderpakketten/zenderpakketten.aspx

 

hier had ik het gevonden

ik begrijp het niet..meestal als je belt komen ze met een actie..want ze willen je graag weer een contract voor 2 jaar aansmeren

 

Gr Johannes

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

hangt ervan af hoeveel korting je wilt

ik heb canaldigitaal gebeld voor een aanbieding om over te stappen van basisHD naar FamilieHD, en kreeg bijna 9 maand FamilieHD voor 14.95 (dus de prijs van basisHD) als ik 2 jaar bleef.. ik heb toch geen kabel dus blijf wel bij hun, dus ze doen een aanbieding met een contractsverlenging van 1 jaar..en langer is mogelijk maar moet je het zelf aangeven

 

Gr Johannes

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol.....dat is toch vreemd, ze doen dus maar wat...... Ik heb nog geen reactie gekregen....ik weet niet hoe hun mailsysteem werkt maar ze reageren nu op oude mails over de 2e kaart die 1,5 week niet geactiveerd was. Ze hebben dus blijkbaar geen centraal systeem waarom ze alle mails zien die op 1 klantnummer binnen komen...zucht, hoe jaren 70 is dat. Weet iemand een formum waar mensen van CD webcare actief zijn want ik vertik het om weer voor 8 euro naar de helpdesk te gaan bellen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bedankt John :-) ze hebben overigens teruggemaild........omdat ze er family HD van hebben gemaakt mogen ze ook de contracts duur van een premium aanpassen.......dat zulle nwe nog wel eens zien, mede omdat ik daar specifiek naar gevraag heb aan de telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...