Ga naar inhoud


Geen beeld op vantage 8000 s


Gerrit1967

Aanbevolen berichten

Ik heb een vantage 8000 s, nu heb ik de software voor deze ontvanger van de vantage site afgehaald het gaat om de versie 2.83T.

Het laden van de software via usb is geen probleem, alleen als de software geladen is en de zenderlijst erin zit krijg ik geen beeld op me nl zenders terwijl de kaart er wel goed in zit.

 

Wie heeft dit een keer eerder mee gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Gerrit 1967,

 

Om op de Vantage 8000HD s de nederlandse zenders te kunnen zien met de orginele software,

moet je een ci-module gebruiken. Of je moet er de emu software 025802.hdp in laden.( even googelen)

De ci-module die ik gebruik is de Aston-cam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vantage 8000 s, nu heb ik de software voor deze ontvanger van de vantage site afgehaald het gaat om de versie 2.83T.

Het laden van de software via usb is geen probleem, alleen als de software geladen is en de zenderlijst erin zit krijg ik geen beeld op me nl zenders terwijl de kaart er wel goed in zit.

 

Wie heeft dit een keer eerder mee gemaakt.

Hoi ,

 

Waarom zet je er geen emu software op dan werken je interne kaartlezers perfect met je CD en eventueel TVV kaart tegelijk....en zappen gaat ook een stuk sneller.

 

zoek maar eens op Vantage 25802 cardfix, dat is een emu zonder sleutels of zo maar zet wel je beide van oorsprong Conax kaartlezers open voor de Mediaguard kaarten.

 

Draait hier al een paar jaar met de Vantage 8000s en is een stuk sneller dan met een common interface cam zoals de mediaguard of aston cam.

 

 

 

 

Groetjes.............................

aangepast door Terradon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...