Ga naar inhoud


Toetsenbord aanpassen


Gipfo

Aanbevolen berichten

Heb hier een Acer Extensa 5620Z waarvan alleen de C toets niet werkt.

 

Moet dan ook telkens schermtoetsenbord openen om C in te geven,wat toch wel lastig en ongemakkelijk is.

 

Verder werkt het toetsenbord normaal zoals het hoort.

 

Nou was mijn vraag of het mogelijk is, De C toets aan een andere letter bv de Q te geven of aan een sneltoets de ik langs mijn toetsenbord heb zitten die nu niet gebruikt worden?

 

Of is totaal onmogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites


zo ver ik wwet kan dit niet,wat wel kan is je toetsenbord reinigen,schroef hem uit elkaar laat hem op zn kop liggen,en maak op de 2 (folie )helften de kontakten schoon met een wattenstaafje met alcohol ,daar na weer in elkaar zetten en probleem opgelost? zo niet dan koop je een nieuw voor € 20-

Link naar reactie
Delen op andere sites

reinigen al geprobeert maar mag niet baten.

Nieuw tbord is een optie maar deze laptop word enkel voor het internet gebruikt!

 

Met sharpkeys zou het moeten kunnen, ben der al ff mee bezig maar het lukt me nog niet tot zover.

Met dit progje kun je zoals ik het er uit opmaak letters een andere positie geven en wordt dan in je register aangepast.

Heb `t allleen nog niet voor elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me handiger om een ander toetsenbordje erin te zetten Als je zoekt op acer extensa 5620z keyboard replacement vind je de nodige aanbieders

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was al bijna blij met @ Puch zijn oplossing.

 

Alleen deze toetscombinaties werken bij mij helaas niet

 

toetsenbord staat op Verenigde Staten (Internationaal)

 

Werk met W7 Pro

 

Vraag me dan ook af of het wel ligt aan het toetsenbord

aangepast door Gipfo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt in principe niet uit op welk toetsenbord hij staat. Die combinaties werken op alle toetsenbord.

Maar nu realiseer ik mij dat het een laptop is.

Heeft de laptop een numeriek klavier?

Want de alt + cijfer combinaties moeten worden gevormd op het numeriek klavier.

Je kan proberen moet je shiftlock aan het zetten het dan eens te proberen.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft weinig zin als het er niet op zit.....

 

Acer_Extensa_5620Z.gif

 

maar soms kun je met een fn toets blauwe cijfers activeren.... maar ik zou dat gedoe echt niet willen als je voor €30-€40 een nieuw toetsenbord hebt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft weinig zin als het er niet op zit.....

 

maar soms kun je met een fn toets blauwe cijfers activeren.... maar ik zou dat gedoe echt niet willen als je voor €30-€40 een nieuw toetsenbord hebt.

 

Inderdaad, teveel moeite.

Gewoon nieuw toetsenbord erin zetten.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...