Ga naar inhoud


Windows 7 met 64bits en Eid werkt niet samen.


RogerDR

Aanbevolen berichten

Heb zonet een pc voorzien van een kaartlezer om mijn Eid (Belgische identiteitskaart) uit te lezen en te gebruiken voor online toepassingen. Na de installatie werkt het 1 x. Ik kan mijn foto en gegevens zien maar nadien lukt dit niet meer. Ik gebruik de Explorer 9 op mijn pc die werkt met windows 7 64bits.

De kaartlezer werkt wel samen met een pc die draait met Vista. Ook op een laptop met windows 7 64 bits lukt het niet om dit aan de praat te krijgen. Wat doe ik fout of werkt dit niet goed samen?

 

Roger

Link naar reactie
Delen op andere sites


@RogerDR,

 

Heb je al gezocht op de Eid-Site voor de meest recente Win7 Software ?

 

Grt, Marc.

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marc, dat heb ik gedaan maar ik kan geen certificaten inlezen. http://eid.belgium.b...re_installeren/

 

Ik denk dat je op de Site onder 'veel gestelde vragen' een procedure kan vinden (Vista/7).

 

Succes, Marc.

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de software voor 64 of 32 bits geïnstalleerd?

 

Gooi alles er terug af Hier vind je een tool om alles te verwijderen

 

Daarna installeer je alles opnieuw. Hier vind je de laatste nieuwe versie. Let er op dat je de eid pas aansluit als het programma dit vraagt.

Als het echt niet lukt probeer dan ook eens de 32 bits versie te installeren, die werkt normaal ook op een 64 bits systeem.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...