Ga naar inhoud


Wie kan en wil mij advies geven...


hamradio

Aanbevolen berichten

Hallo, Lezer

 

Ben voornemens om een satelliet kaart of usb ontvanger aan te schaffen voor in of aan

de computer, dit om ook te gaan beginnen met feedhunten.

 

Doe dit nu al met een ctech 5000, alleen kan ik dan bijvoorbeeld geen screenshot maken

mits ik met een losse camera werk, en een ander reden is dat de tv ook door de rest van

het gezin gebruikt wordt, en die zitten niet te wachten op iemand die ze lastig valt.

 

Heb al van diverse mensen tips gehad,bedankt hiervoor, maar wil toch graag wat meer

ervaring hebben van gebruikers.

 

Wat wel belangrijk is dat ik een moteck sg-2100 er mee aan kan sturen, heb recent een

skystar 2 hd usb gekocht , maar deze bleek mijn moteck sg-2100 niet aan te sturen.

 

Bedankt voor de eventuele reacties.

 

Ron Snijders ( rsnhvd@gmail.com )

 I am Using : TBS-5922 USB , TRIAX 88 CM , EBS , DVBDREAM , SMARTDVB , CT-5000 ( met dr.hd f16 software )

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ron

 

Zoek op het WWW naar SS2DiSEqC By Mibi dit programa stuurt je SG-2100 via je PC kaart als je de patch instaleert.

Het is wel een los programma dus als je van zender veranderd gaat hij niet vanzelf mee.

Ook is er een hardware matige controller die via de coax de SG-2100 kan sturen door een programma op de PC.

Dit heet "Fibo-box DiSEqC"

 

73e

 

PA1ZX

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...