Ga naar inhoud


[Grundig Vision 8 22VLE8120 TV met ingebouwde DVB-S2 Tuner]


mpk

Aanbevolen berichten

Hallo,

Een paar weken geleden hebben wij een led tv Grundig 22VLE8120BG LED-TV Zwart aangeschaft.

Prachtig beeld en klank.

Echter in de satelliet modus zitten wij echter met een probleem, de tv vindt namelijk geen zenders voor verschillende van de voorgeprogrammeerde transponders wel sinaal maar geen kwaliteit, o. a. ook de transponders van Astra 1 19,2 waar TV-Vlaanderen en de FTA (free to air) zender BVN. Heb transponder 12515, er al afgegooid en terug manueel geïnstalleerd. Een nieuwe Kabel aangeschaft. Niets blijkt te helpen.

 

m.v.g.

mpk

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

Een paar weken geleden hebben wij een led tv Grundig 22VLE8120BG LED-TV Zwart aangeschaft.

Prachtig beeld en klank.

Echter in de satelliet modus zitten wij echter met een probleem, de tv vindt namelijk geen zenders voor verschillende van de voorgeprogrammeerde transponders wel sinaal maar geen kwaliteit, o. a. ook de transponders van Astra 1 19,2 waar TV-Vlaanderen en de FTA (free to air) zender BVN. Heb transponder 12515, er al afgegooid en terug manueel geïnstalleerd. Een nieuwe Kabel aangeschaft. Niets blijkt te helpen.

 

m.v.g.

mpk

 

Ik heb aan de tv een vlakschotel van selfsat H21D zitten.

Op astra 19,2 hebben ik op andere transponders wel zenders zitten zoals ZDF in HD

m.v.g.

mpk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Met de tv was niets mis mee.

Goedkope schotel van mijn broer aangekoppeld en alles normaal.

Waarschijnlijk LNB van nieuwe vlakschotel "Selfsat H21D" defect.

Misschien mensen op het forum met zelfde probleem, moet er een andere instelling gebruikt worden in de tuner voor een vlakschotel?

m.v.g.

MPK

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Hoi,

ik heb het iets grotere broertje gekocht, de 26 VLC 9140 S,

kunnen jullie mij helpen met het instellen voor Sat-ontvangst voor TV-Vlaanderen en de dubbele LNB,

dus voor beide sattelieten, want ik ben er zelf helemaal uit en ben bang iets verkeerd in te geven.

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...