Ga naar inhoud


Wat betekenen de type aanduiding van philips


naze1975

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een espresso apparaat, nu is mijn oog gevallen op de HD8752 of HD8753. Nu zijn er diverse type's in omloop dit is dan aangegeven door /95 of een ander getal, nu is de vraag wat betekent het laatste nummer nu precies. Bij de Philips vergelijking kom ik daar ook niet zo direct achter. ik gok op de kleur/materiaal uitvoering. maar volgens de vergelijking zijn er ook nog andere verschillen.

Wie weet hierop een antwoord

 

Groet Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites


@DeBeek,

 

"Volgens mij was het de doelmarkt..

 

Maw voor welk land deze gemaakt is en welke opties het heeft.."

 

Zou wel eens kunnen kloppen, ook koffie zetters worden gemaakt per land.

Het grote verschil zit hem bij deze apparaten in de temperatuur die per land verschillend is voor het drinken van koffie, gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het nummer achter de / is beslist niet het land van productie maar een versie nummer.

Ik heb lang geleden bij Philips apparaten gebouwd.

Als een product andere accessoires had of een kleine modificatie maar verder hetzelfde was kreeg het een andere / nummer.

Of er nog enige logica in het gebruikte nummer zit weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik ga kijken bij de HD8751, 52 en 53 hebben ze allemaal een /95 versie maar die zijn allemaal wel weer een andere kleuren uitvoering qua behuizing.zie http://www.philips.nl/c/saeco-bean-to-cup-espresso/182588/cat/nl/#filterState0=BEANTOCUP_SU_NL_CONSUMER%3Dtrue;compareState0=id2%3DHD8753%252F95%2Cid0%3DHD8751%252F95%2Cid1%3DHD8752%252F95%2CcompareView%3Dtrue

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Land aanduiding is in Letters voor zover ik opmaak bij spullen die ik over de grens van Flip betrokken heb. GR is dan overduidelijk Germany.

Het word dan ook moelijk te weten wat je koopt. Of wat er mee kan. Niet bij Citrus pers maar een TV , VCR of SAT receiver. Beruchte Ziggo certificatie.

Eindhoven bellen helpt dan niet.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...