Ga naar inhoud


Heeft iemand ervaring met de zappbox hd?


Jena

Aanbevolen berichten

Ik was aan het kijken voor een dreambox en toen kwam ik de zappbox HD tegen en ik zag hier ook een update voor de zappboxx voorbij komen.

 

Nu zou ik deze box wel willen aanschaffen maar ik kan op google geen recensies hierover vinden en nu is mijn vraag of iemand hier ervaringen mee heeft?

Is het verstandig om deze aan te schaffen of toch door te sparen voor een dreambox?

 

Ik ben al enige tijd overal aan het rondkijken en ik heb hier niet zoveel verstand van vandaar mijn vraag hier in dit forum.

 

Mvg

post-58201-0-59795900-1354264921_thumb.jpg

aangepast door Michel
onduidelijke onderwerptitel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

  • Beheerder

Vergeten en een Dreambox 800SE, of een VU+ Uno kopen.

 

En de volgende keer a.u.b. een duidelijke onderwerptitel en wat minder verwijzingen naar waar het e.e.a. verkrijgbaar is.

 

Bvd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er een keer wat mee gespeeld, maar je krijgt gewoon waar je voor betaald. Het apparaat kost een paar tientjes (dat ik er 80 voor had betaald). Apparaat is traag, voelt goedkoop aan, weinig mogelijkheden, slechte software ondersteuning. Maar aan de andere kant, je hebt voor zeer weinig geld een HD-ontvanger...de 'snel'heid van het apparaat kun je aan wennen (of mee leven) en niet iedereen heeft 1001 mogelijkheden nodig.

 

Een 800HD SE is een apparaat van een hele andere klasse. Natuurlijk veel sneller, degelijker, veel mogelijkheden, zeer goede ondersteuning, maar 4-5x zo duur...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...